Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 8910
Weergegeven resultaten: 91 t/m 97 van 97
  1. #91

    Standaard

    Een gitaar is geen rocket science maar je hebt toch wel wat kennis en ervaring nodig om een gitaar te beoordelen, en die doe je alleen maar op door er 1 te kopen en te beginnen.

  2. #92

  3. #93
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door raabje Bekijk bericht
    Een beetje pingelen en je neemt hem voor 140-150 euro mee.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #94
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.354

    Standaard

    Geen strat... wel een Pacifica... string through, nog gemakkelijker af te stellen, en meer stemvast.

    https://www.marktplaats.nl/a/muziek-...reviousPage=lr

  5. #95
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    Ben wel benieuwd Superjohn of je al begonnen bent, en hoe het bevalt!

  6. #96
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 maart 2019
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    132

    Standaard

    Bedankt voor het alle meedenken en suggesties. Voor de meedenkers en meelezers, ik ben geen draaikont maar wil de aanschaf van een gitaar weloverwogen doen. Ik kan mijn geld maar een keer uitgeven en daarbij wil ik wel ik er alles aan doen om met het juiste materiaal te beginnen en ik heb geen haast.
    Afgelopen week en aankomende week liggen de prioriteiten bij mijn werk en moet het gitaar onderwerp op een iets lager pitje zetten maar verlies het niet uit het oog. Tevens ben ga ik een paar weken op vakantie dus ik vermoed dat de aanschaf nog wel enkele weken zal duren.

    Maar ik check alle tips die hier gegevens worden en ben er ondertussen ook al achter dat niet alle verkopers op MP even serieus zijn. Heb op verschillende gitaren gereageerd maar of krijg geen respons of zeer vage feedback.

    Wordt vervolgd....

  7. #97
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 maart 2019
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    132

    Standaard

    En het kan raar lopen, gisteren een 2e hands 112 MX Pacifica gekocht. Dus vandaag al zere vingers, zoals ik al melde ga ik komende weken op vakantie en probeer toch de gitaar voor de vakantie ergens langs te brengen om hem goed af te laten stellen. En dan na de vakantie....vele dagen zere vingers ben ik bang.

    Heb nu al veel plezier van de versterker, lekker compact en prima te regelen zodat de omgeving niet al te veel last heeft...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top