Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 20

Discussie: Venefix

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard


  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    * geniet van bier en frikadellen terwijl hij de recente posts 4x overnieuw leest *
    Hoe krijg je het weg om 11 uur s'ochtends!?
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Nahja.... het is geen Vertex of Freakish Blues.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Sorry dat ik je lange tenen heb geraakt. Ik ben dit verhaal echter zoo vaak tegengekomen. Je bent zelf een leek maar de persoon in kwestie weet waar hij het over heeft. Jep. Da's iets met een land der blinden en een zekere eenoog die koning is.

    Post eens een foto van de binnenkant van je pedaal. Als we daar een zorgvuldig gebouwd apparaat zien neem ik wellicht wat terug.
    Hee Dirk Hendrik. Waarom nou deze toon? Ik geef je een respectvol antwoord.
    Het zal mij eerlijk gezegd een rotzorg zijn hoe het er uitziet van binnen.
    Er zijn vast wel meer apparaten die er van binnen misschien hopeloos uitzien, maar klinken als een klok!
    En wat is er mis met iemand die het gewoon leuk vindt om te bouwen en dat op een wat minder conventionele manier doet? Ik heb zelf het woord "boutique" overigens niet gelezen en de man is zo bescheiden als maar kan.
    Ik post gewoon iets wat ik geweldig vind klinken. Dan zit ik hier toch helemaal niet op te wachten? En ik kan misschien niet bouwen of zo, maar ik weet verrekte goed wat ik in mijn pedalenbak wil en wat goed klinkt voor mij!
    Het lijkt of het enige waar jij op uit bent is om iemand neer te sabelen.
    Wat maakt het jou nou uit hoe anderen iets doen? Jij doet het op jouw manier en dat doe je volgens mij (en jezelf) ook goed.
    Maar laat mij (en anderen) gewoon genieten van dingen.
    Enne, wie heeft er nou lange tenen... Het lijkt haast wel of ik joú aanval.

    Gr. Coos
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 18 maart 2019 om 22:19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  5. #15
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    De standaard doe D_H hanteert ligt inderdaad absurd hoog. Met een reden. Ook ik heb een soldeerban van m gekregen...

    Ik kan het zeker wel waarderen dat iemand geen series wilt bouwen en veel aan het experimenteren is, maar dat blijft 'zolderkamer' niveau. Breng het dan ook niet als boutique etc. Maar experimenteren zorgt ook wel s voor verassing. Als je dan weet wat je doet kan je het in je voordeel laten werken.
    Gezocht: Ibanez DE7

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    De standaard doe D_H hanteert ligt inderdaad absurd hoog. Met een reden. Ook ik heb een soldeerban van m gekregen...

    Ik kan het zeker wel waarderen dat iemand geen series wilt bouwen en veel aan het experimenteren is, maar dat blijft 'zolderkamer' niveau. Breng het dan ook niet als boutique etc. Maar experimenteren zorgt ook wel s voor verassing. Als je dan weet wat je doet kan je het in je voordeel laten werken.
    Ik denk dat dat precies is wat Venefix doet. Hij brengt het ook niet als "boutique". Dat komt voor zover ik weet niet bij Venefix vandaan, maar bij D_H. Maar misschien vergis ik me. Zelf zegt hij dat hij "gewoon" experimenteert. Geen dikke pretenties of wat dan ook!
    Ik denk dat als D_H jou een soldeerban heeft gegeven, ik helemaal wel kan inpakken.... Ik ben een ramp!
    En ik begrijp ook heel goed dat zijn standaard hoog moet liggen. En hoewel ik hem niet persoonlijk ken heb ik indrukwekkende dingen hier gelezen. Niets dan respect voor zijn kennis etc. van mijn kant! Maar ik vind dat hij die voor zichzelf moet hanteren.
    En vooral eerst moet luisteren naar het pedaal. Dat doe je n.l. met je oren en niet met je ogen!
    En dan mag hij van mij best wat vinden van de andere zaken hoor!
    Hoe dan ook, ik vind dit pedaal echt heel bijzonder en een zeer ervaren kennis van me heeft op de Noorder Gitaar Dag een Venefix fuzz gekocht die hij zonder twijfel de beste fuzz vind die hij ooit heeft bespeeld. Ik ben het met hem eens!
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 18 maart 2019 om 22:20
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Ik denk dat dat precies is wat Venefix doet. Hij brengt het ook niet als "boutique". Dat komt voor zover ik weet niet bij Venefix vandaan, maar bij D_H.
    In de facebook banner staat "venefix guitar fx boutique guitar pedals", dus D_H heeft het niet zelf verzonnen
    Maar ja, boeien, volgens mij is het algemeen bekend dat "boutique" in 85% van de gevallen gebruikt wordt voor "beun op zolderkamer". En veel mensen zijn daar happy mee.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    In de facebook banner staat "venefix guitar fx boutique guitar pedals", dus D_H heeft het niet zelf verzonnen
    Maar ja, boeien, volgens mij is het algemeen bekend dat "boutique" in 85% van de gevallen gebruikt wordt voor "beun op zolderkamer". En veel mensen zijn daar happy mee.
    Ok Dennis, D_H krijgt oprechte excuses van mij op dat punt!
    En met dat laatste kan ik het alleen maar eens zijn!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2002
    Locatie
    Op een strandje langs de Waal
    Berichten
    3.947

    Standaard

    Vrij naar Python (Monty):

    Mr. D: I wish to complain about this pedal what I purchased not half an hour ago from this very boutique.

    Mr. V: Oh yes, the, uh, the Time Fuzz...What's,uh...What's wrong with it?

    Mr D: I'll tell you what's wrong with it, my lad. It's soldered very badly, that's what's wrong with it!

    Mr. V: No, no, it's uh,...it's boutique.

    Mr. D: Look, matey, I know bad soldering when I see it, and I'm looking at it right now.


    Curiouser and curiouser said Alice....

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quink Bekijk bericht
    Vrij naar Python (Monty):

    Mr. D: I wish to complain about this pedal what I purchased not half an hour ago from this very boutique.

    Mr. V: Oh yes, the, uh, the Time Fuzz...What's,uh...What's wrong with it?

    Mr D: I'll tell you what's wrong with it, my lad. It's soldered very badly, that's what's wrong with it!

    Mr. V: No, no, it's uh,...it's boutique.

    Mr. D: Look, matey, I know bad soldering when I see it, and I'm looking at it right now.




    Als hardcore Monty Python-fan kan ik dit wel waarderen!!!
    Maar mocht dit zich voor gaan doen zal ik zeker mijn beklag gaan doen. Zoals als iedereen dat zou doen....
    Maar ik ben er niet bang voor.
    Waarom niet?
    Ik heb ooit één keer zelf een Newtone-pedaaltje in elkaar geflanst. D_H zou d'r een acute flauwte van krijgen! Een slagveld daarbinnen, maar hij doet het al eeuwen, dag in, dag uit!
    Dus tot nu toe GEEN:

    "E's passed on! This pedal is no more! He has ceased to be! 'E's expired and gone to meet 'is maker! 'E's a stiff! Bereft of life, 'e rests in peace! If you hadn't nailed 'im to the perch 'e'd be pushing up the daisies! 'Is metabolic processes are now 'istory! 'E's off the twig! 'E's kicked the bucket, 'e's shuffled off 'is mortal coil, run down the curtain and joined the bleedin' choir invisible!! THIS IS AN EX-PEDAL!!"

    Laatst gewijzigd door guitarkid; 20 maart 2019 om 09:50
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top