Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 22
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Op zo'n Yamaha zitten alle toeters en bellen en dat is prima maar ik vind het leuker om te klooien met mijn eigen pedaaltjes dus mij doe je meer plezier met 1 goed basisgeluid.


    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    Ik heb wel eens een van de kleinere modellen Blackstar ID:Core geprobeerd, was wel aardig. Maar onder de 150 euro gaat het niet in de buurt komen van je Katana. Er staat trouwens een Katana Mini op Marktplaats voor 75 euro.

  3. #13

    Standaard

    als een pc in die kamer staat.......
    Een berry geluidskaart van 4 tientjes en wat amp sims
    klaar

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassmac Bekijk bericht
    Blackstar htr1 is ok, heel goed met koptelefoon. Maar gebruik m altijd met 1x12 celestion kastje. Redelijk helder, goede crunch. Voor kleiner: Heb nog een vox pathfinder die is alleen erg goed in clean, en good looks wel reverb pedaal erbij kopen. Yamaha klonk op de beurs altijd super. Niet de allerkleinste nemen.
    Roland minicube klinkt heel vriendelijk, veel opties, maar wat wollig. Die kleine plastic kraskastjes, gewoon op gaan staan.
    Koptelefoonamp: heb een thomann HB van 14,95. Klinkt beter als mijn vox ac30 amplug 1 en is stukken steviger!
    Beneden heb ik een marshall jcm4501, die kan zachter (!) als een 1 watt AMP, klinkt ook clean en vervormd stukken beter als wat dan ook. Raar hè. Kan ook 50 watt hard voor stage. Wel duurste oplossing
    Waarom zo specifiek bij die kleine wegblijven? Die komt qua prijs nog een beetje in de buurt van mijn €150 ('slechts' € 49 er overheen, online).

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    als een pc in die kamer staat.......
    Een berry geluidskaart van 4 tientjes en wat amp sims
    klaar
    Nope, geen PC in die kamer.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Mijn studeerkamerampje is een Orange Crush DLX 20, voor het podium heb ik tubeamps. Redelijk goed clean en overstuurd, plus de nodige effecten en een tuner aan boord. Klinkt nog best volwassen voor zo'n kleine tranny. Ik heb hem tweedehands gescoord voor 50 euro. Het is mijn play along with You Tube-bakje.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.646

    Standaard

    hoewel ik het verhaal van snoer aan een koptelefoon snap krijg je naar mijn idee het meeste plezier van een leuke multieffect, koptelefoon en cd ingang combo.
    heb jaren vanwege zo moeten spelen omdat versterkt gewoon niet mogelijk was.
    zou dan inzetten op het zoeken naar een comfortabele koptelefoon, liefst open zoals oude Sennheisers, want die gesloten en dan ook nog met extra bas vond ik steeds teleurstellend

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    Ik hb de Yamaha THR5 en de Blackstar fly 3. Ik gebruik ze op batterijen, de THR gaat ca. 8uur mee, en de Fly3, die speelt al maanden op de originele batterijen.

    Ik vind de Fly 3 wat natuurlijker klinken, de THR5 wat digitaler. De THR5 heeft weer meer mogelijkheden, en een ingebouwde tuner. De mini amps staan in de woonkamer, kan ik jammen met mijn zoontje.

    Fender Princeton lijkt me een hele mooie mini amp als je het budget ervoor hebt. Die wil ik nog wel een keer kopen, en dan de rest van mijn spullen de deur uit doen, inkrimpen.
    Laatst gewijzigd door raabje; 12 maart 2019 om 20:39

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 april 2005
    Locatie
    eindhoven
    Berichten
    163

    Standaard

    Ik heb een VOX DA5, zo’n modelling ampje. Ik vindt het ideaal, 10 amps 10 effecten, je draait er zo alle bekende geluiden in. Ik gebruik de 0.5W stand en dat voelt toch nog lekker. Een van de beste aankopen voor thuis.

  10. #20

    Standaard

    Blackstar ht 5
    Zijn tegnwoordig 2de hands voor weinig te krijgen
    Gewoon een erg goeje amp......ook voor zacht

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top