Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 6789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 86

Discussie: Fuzz

  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    meh fuzz is weer kapot. heb maar even een topic gemaakt kijken of iemand weet waar het aan zou kunnne liggen.

    in other news: heb nu beide kingtone mini fuzzen thuisliggen.
    https://www.kingtoneguitar.com/produ...A2z%E2%80%A2z/

    Silicon en germanium... damn he, wat klinken ze goed zeg. kan echt niet kiezen.. wel iets te duur om allebei te nemen, zijn 300 eu per stuk. miss een logische keuze om de silicon te nemen en gewoon mn eigen germanium fuzzface te fixen. Maar die germanium fuzzface van kingtone klinkt dus ook echt echt echt heel goed. evenals de royal jelly van beetronics.
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  2. #72
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht
    meh fuzz is weer kapot. heb maar even een topic gemaakt kijken of iemand weet waar het aan zou kunnne liggen.

    in other news: heb nu beide kingtone mini fuzzen thuisliggen.
    https://www.kingtoneguitar.com/produ...A2z%E2%80%A2z/

    Silicon en germanium... damn he, wat klinken ze goed zeg. kan echt niet kiezen.. wel iets te duur om allebei te nemen, zijn 300 eu per stuk. miss een logische keuze om de silicon te nemen en gewoon mn eigen germanium fuzzface te fixen. Maar die germanium fuzzface van kingtone klinkt dus ook echt echt echt heel goed. evenals de royal jelly van beetronics.
    De fuzz nemen die je niet meer uit wilt zetten...
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #73
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Germanium klinkt warmer en meer smooth. Maar een goede distortion is wat mij betreft altijd beter dan een fuzz.

  4. #74
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 augustus 2007
    Locatie
    At the Crossroads..
    Berichten
    469

    Standaard

    Als het goed is wordt vandaag de Kingtone Mini fuzz bij mij bezorgd... Ben benieuwd!

  5. #75
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fuchs Bekijk bericht
    Als het goed is wordt vandaag de Kingtone Mini fuzz bij mij bezorgd... Ben benieuwd!
    nice welke heb je genomen? ben erg blij met mijn silicon maar de germanium is ook nice.


    Moet mijn zelfbouw germanium fuzzface maar eens fixen(gaat 45 kosten +_).. iig stukken goedkoper dan de germanium kingtone erbij kopen a 300 eu :P
    Laatst gewijzigd door rozh; 29 mei 2019 om 11:08
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  6. #76
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 augustus 2007
    Locatie
    At the Crossroads..
    Berichten
    469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht
    nice welke heb je genomen? ben erg blij met mijn silicon
    De Germanium.
    Ik heb nog een Oxfuzz Silicon.

  7. #77
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2013
    Locatie
    wild-westland
    Berichten
    716

    Standaard

    Zat een beetje te scrollen op Ali, kom ik een Germanium Fuzz tegen voor rond de 20,- euro Ok, ben benieuwd, normaal een hekel aan die mini-dingen maar toch voor de gein besteld dat ding, is overigens deze:

    https://nl.aliexpress.com/item/AROMA...7a354c4d1Jf3gx

    Jullie horen het over een maand of zoiets wel!
    Laatst gewijzigd door kwispelhond; 7 juni 2019 om 16:58

  8. #78
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2013
    Locatie
    wild-westland
    Berichten
    716

    Standaard

    Het ding is binnen en het antwoord is: nee, een FuzzFace kloon voor dit geld kan duidelijk niet.



    Eerst het goede nieuws: het ding doet het, het geeft een fuzzy geluid en de hoeveelheid vervorming kan je regelen met de volume-knop op de gitaar. Verder ziet het ding er echt mooi uit en voelt ook prima en degelijk aan.

    Wat het ding niet doet is ook maar minimaal reageren op speel-techniek, er is echt geen leven in het geluid te krijgen en de "liquid sound" in de clean-up waar het bij dit soort pedalen om gaat mist ook volledig dus dit ding is voor mij verder volkomen onbruikbaar en dus weggegooid geld.

  9. #79
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Ah, das jammer.
    Dank voor de eerlijke review!

  10. #80
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwispelhond Bekijk bericht
    Het ding is binnen en het antwoord is: nee, een FuzzFace kloon voor dit geld kan duidelijk niet.



    Eerst het goede nieuws: het ding doet het, het geeft een fuzzy geluid en de hoeveelheid vervorming kan je regelen met de volume-knop op de gitaar. Verder ziet het ding er echt mooi uit en voelt ook prima en degelijk aan.

    Wat het ding niet doet is ook maar minimaal reageren op speel-techniek, er is echt geen leven in het geluid te krijgen en de "liquid sound" in de clean-up waar het bij dit soort pedalen om gaat mist ook volledig dus dit ding is voor mij verder volkomen onbruikbaar en dus weggegooid geld.
    dan maar 300 eu uitgeven aan een kingtone fuzz ?
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top