Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Wes Thrailkill

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard Wes Thrailkill

    Als PaulST t mag mag ik ook Was Thrailkill maakt heerlijke instrumentale muziek. Meer riff dan solo georiënteerd. Met mooie gastrollen voor piano etc. Denk moderne prog metal, dient, Plini, Intervals etc


  2. #2

    Standaard

    Paar weken geleden ook online opgepikt, gaaf!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Ja hallo als ik alleen maar nieuwe artiesten via jou kan leren kennen en niet andersom, hou ik er mee op hoor!!!



    Lekker is deze he? Hier kan ik dan wel naar luisteren. Alhoewel ik hopelijk nog een keer een mini tech death albumpje ga uitbrengen, luister ik bijna geen metal meer. Veel Anericana achtige en folk muziek, veel jazz, veel Balkan, af en toe wat C-pop en J-pop, en qua gitaargeweld eigenlijk alleen maar af en toe een los nummer, en dan vaak alleen maar als er een video bij zit. Ik ben oud aan t worden. Vroeger draaide mijn hele leven om muziek, nu speelt t bijna geen rol meer. Gek hoe dat gaat....

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Wat een genot om te zien ook.


  5. #5

    Standaard

    Onlangs een recordertje gekocht. Hoop binnenkort hier eens wat werk te plaatsen. Tijd is een ding maar muziek is nog steeds een belangrijk onderdeel in mijn leven. Altijd een metalhead geweest (in de breedste zin van het woord) en dat zal ook wel zo blijven :-)
    Interesse is wel wat uitgebreid, met name richting klassiek. Ik luister naar Def Leppard en Pestilence en alles wat er tussen zit. Zolang ik het maar leuk vindt om te luisteren. In de Jaren 80/90 zijn er ook fantastische AOR albums verschenen, Dare en Giant bijvoorbeeld.
    Ik blijf ook de nieuwe ontwikkelingen volgen (is moeilijk om bij te blijven) maar ik kan door de vele jaren van luisterervaring vrij vlot bepalen of het skip of stay is.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Hoor graag wat van je!

    Hier een stukje van de upcoming EP:

    https://www.soundclick.com/html5/v4/...ongID=13688803

    en een oooooooooud nummertje:


  7. #7

    Standaard

    Cool! Matrix Theory doet me wel wat aan o.a. Blotted Science denken.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top