Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 35
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Je hebt gelijk, ik ben in de war met TC Electronic wat betreft die Behringer pedalen. Rare keus was dat wel.

  2. #12
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    TC en CM kan ik waarderen, van T Rex heb ik nog nooit een pedaal gehoord of zelf getest waar ik ook maar enigszins in geïnteresseerd raakte. Die lelijke bruine tap tempo delay van ze in het bijzonder, die een tijdje niet van de "TGP- waardige" pedalboards was af te slaan

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Die Behringers in disguise zijn van die andere Deense pedalenclub, TC Electronic. Daar is Behringer ook de baas tegenwoordig. Overigens hebben die ook een flinke prijsdaling gehad, een Hall Of Fame II kost nu 99 euro, daar heb ik anderhalf jaar geleden nog iets van 170 euro voor betaald. Oh, en tore is er ook al weg.

    Er gaat iets niet goed met die pedalenboeren in Denemarken...
    TC Electronic. Opvallend inderdaad, die prijzen bij Thomann. De Spark voor €69,- en de Mini Spark voor slechts €39,- (!!!). Voor die Mini Spark heb ik meer betaald dan wat de grote broer nu moet kosten. Daar moet iets mee aan de hand zijn, toch? In elk geval, mocht je een prima boostertje willen hebben, nu kopen die hap! Ik ben nog steeds dolblij met die mini en je kunt 'm altijd wel ergens voor gebruiken. Ik gebruik 'm nu ook om mijn solo's te boosten voor mijn akoestische bandje.

    En T-Rex..., ik vond dat ze altijd aparte keuzes maakten. Altijd nét niet wat de markt vroeg. Simpel voorbeeld, kijk naar het formaat van een simpele drive. Kom op jongens, het is niet voor niets dat EHX al zijn pedalen in een steeds kleinere behuizing stopt. Je kunt van EHX zeggen wat je wilt, maar ze weten precies wat er speelt en daar spelen ze handig op in en ze gaan, geheel volgens hun eigen tradities, daar ook nog eens een stapje overheen. Perfect!
    Maar T-Rex...., ze hebben zo'n gigantisch pedaal, waarin enkele zeer gewilde (?) T-Rex pedalen naast elkaar in 1 groot apparaat zitten. Netjes op de standaard volgorde, zoals het hoort (?), een send en return voor je overige pedaaltjes en nog wat extra functies. Leuk idee! Maar wel bijna €700,- (!!!). Nu kun je beweren dat dat goedkoop is, want koop al die dingen maar eens los bij elkaar en voordeel dit en voordeel dat...., maar ze vergeten dat mensen graag hun eigen bordje samenstellen met de beste componenten volgens hun eigen maatstaven. Niet voor niets wil niemand meer aan de multi effecten. En zij die er wél aan willen hebben tegenwoordig toch veel geilere alternatieven? Kun je blijven tweaken tot je een ons weegt, heerlijk!
    Nee, T-Rex heeft zichzelf de das omgedaan.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    T van T Rex heb ik nog nooit een pedaal gehoord of zelf getest waar ik ook maar enigszins in geïnteresseerd raakte. Die lelijke bruine tap tempo delay van ze in het bijzonder,
    Dit beschrijft vrij aarding mijn ervaring.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.734

    Standaard

    https://www.gitarist.nl/nieuws/artik...aakt-doorstart

    Jullie kunnen ze alsnog proberen hoor

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard T-Rex failliet, pedalen in de aanbieding

    Gelukkig.

    De tremolo van T-rex heb ik wel plezier van gehad

    EDIT: de tremster


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  7. #17

    Standaard

    Die replicator zag er altijd wel interessant uit. Maar totaal onpraktisch op een podium. En die was altijd tering duur. 800 euro voor een pedaal. Kom op zeg.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    TC en CM kan ik waarderen, van T Rex heb ik nog nooit een pedaal gehoord of zelf getest waar ik ook maar enigszins in geïnteresseerd raakte. Die lelijke bruine tap tempo delay van ze in het bijzonder, die een tijdje niet van de "TGP- waardige" pedalboards was af te slaan
    Ik meen dat we op de mini-meeting met Niels+Lex in Delft de Möller toch behoorlijk vonden. Jij niet?

    Zonder hem echt uitvoerig beproefd te hebben vond ik zelf de Mudhoney een prima ding (betere TS-clone?) en de dubbele leek me daarom nogal de moeite waard van het hebben. Maar als ik de reacties hier lees, waren de Chinese uitgaven minder goed, klopt dat?

  9. #19
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Die Möller was wel aardig voor een specifieke sound, door de dry signal blend. Niet mijn voorkeur, maar een goed ding.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    TC en CM kan ik waarderen, van T Rex heb ik nog nooit een pedaal gehoord of zelf getest waar ik ook maar enigszins in geïnteresseerd raakte. Die lelijke bruine tap tempo delay van ze in het bijzonder, die een tijdje niet van de "TGP- waardige" pedalboards was af te slaan
    Zo, dit inderdaad. Ook saaie vormgeving... Sorry, maar het oog wil ook wat .

    @ Vulv: Ja, daar zeg je wat. Klein beetje eigen schuld.
    Overigens heb ik gisteren een mini spark opgehaald. Middenin Amsterdam. €25..! Goeie deal voor een prachtige boost!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top