Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 35 van 35
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bates15 Bekijk bericht
    Ze maken een doorstart ;-)
    Echt? Gaaf! Ik zat er eigenlijk best wel mee dat als ik wat losse onderdelen voor m'n pedalboard nodig heb, dat dat nergens meer te verkrijgen is op en gegeven moment. Wilde al bijna wat extra inkopen, gezien het nu in de aanbieding is, maar om zo maar in te gaan kopen ter reserve vind ik ook weer zo wat. Echt heel tof als ze een doorstart maken. Mijn sympathie hadden ze sowieso al. Al was het maar omdat het 's een groter Europees merk is, in plaats van de Amerikaanse merken waar veel mensen alleen op naam, internet aangepraat en land van afkomst doen kopen.

  2. #32

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    De webshop is ook weer online zie ik. Mooi!

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Jammer! Zo worden T-rex pedaaltjes nooit collectors items


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Elders
    Berichten
    11.283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piezo Bekijk bericht
    Maar als ik de reacties hier lees, waren de Chinese uitgaven minder goed, klopt dat?
    Toen de reissues uitkwamen deed zo'n vertegenwoordiger van ze een rondje langs de bekende youtubekanalen en bij een daarvan zie iets in de lijn van "mensen vonden dat onze huidige versies wat misten ten opzichte van het origineel en toen we goed gingen luisteren, vonden we dat zelf ook wel".

    Nou is dat natuurlijk vooral marketingprietpraat om mensen de duurdere versie te laten kopen, maar toch...

    Wat ze met die Chinese productie vooral deden was hun merk devalueren. Het mooie was dat ze het prijsvoordeel grotendeels bij de klant terecht lieten komen, maar ze konden niet langer bogen op de "mystiek van boetiek".

    Die Alberta heb ik voor minder dan 100 euro (kan zelfs wel iets van 70 zijn geweest) gekocht. Dat is ie beslist waard. Maar voor wat ie kan, vond ik 200 euro - wat die remakes moesten kosten - veel te duur. En 150 euro voor 2 in een doos - tsja, waar heb ik die 2 dan voor nodig? En nu je die Mudhoney reissue voor 99 euro kan bestellen bij Thomann, twijfel ik zelfs nog...
    Turn it up • Bring the noise

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top