Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 45
  1. #21

    Standaard

    Ja weet je wat het bij mij is?
    Dan heb ik thuis echt lol met mijn Mustang, of Stoner Les paul, of zelfs mijn cheapo nep Tele en geniet daar echt van, maar in de band en live speel ik altijd het lekkerst op mijn strat !!!
    (een enkel nummer uitgezonderd)
    Maar goed, een beetje lol en plezier in mooie/goeie dingen is niet verkeerd toch?
    De aanschaf op zich is een ander verhaal.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Zo werkt het. Zo heb ik voor op het podium mijn favorieten. Maar dat houdt doorgaans een jaar tot anderhalf jaar stand en dan is de volgende weer aan de beurt.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    Dit leek me de plek om even te delen dat ik zojuist een Revstar RS502TFM Vintage Japanese Denim heb besteld.... ik zal proberen eraan te denken om meer te vertellen, als ik hem in gebruik heb. https://www.youtube.com/watch?v=hEKR...ature=youtu.be

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.356

    Standaard

    Ze zijn toch ook smakelijk ook he ?

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Red face

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Ze zijn toch ook smakelijk ook he ?
    Ik viel voor de looks en de YouTube-demo's. Maar ik weet al dat Yamaha gitaren mij goed passen. En waar ik hem heb besteld kan ik zelfs tot 30 dagen kosteloos retourneren als hij tegenvalt. Niet dat ik dat verwacht. Hard gewerkt de laatste tijd, heb mezelf daarvoor beloond.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twoerd Bekijk bericht
    Dit leek me de plek om even te delen dat ik zojuist een Revstar RS502TFM Vintage Japanese Denim heb besteld.... ik zal proberen eraan te denken om meer te vertellen, als ik hem in gebruik heb. https://www.youtube.com/watch?v=hEKR...ature=youtu.be
    P90's zijn standaard op de 502 toch? Coole gitaar, met dat staartstuk. Nu nog een Goldtop en een TV Yellow 502.
    Laatst gewijzigd door telerocker; 20 november 2019 om 12:31
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.206

    Standaard

    Ja.... 2 P90's is ook nog steeds verlanglijstmateriaal! Neig dan snel naar een Les Paul Special of Goldtop, maar zo'n Revstar mag er ook wle wezen hoor

    Ben benieuwd wat je er van vindt!

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Het lijken mij coole gitaren, met p90's een mooie aanvulling op mijn strats. Chris buck speelt erop en klinkt top.

  9. #29

    Standaard

    Ik kan inmiddels melden dat de Revstar een erg fijn bespeelbare en goed en bijzonder klinkende gitaar is. Ik heb wel de pups vervangen door SD's omdat de tron achtige pups te weinig output hadden naar mijn zin. De Stoner Les Paul is echter veruit de dikst klinkende, en de strat de meest veelzijdige. Heel fijn van de Rev is wel de toegankelijkheid op de hoge posities. Ook fijn is dat ie niet zo zwaar is als de LP.
    Al met al een aanrader.

    [IMG][/IMG]

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Cool, staat altijd fancy zo'n bigsby

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top