Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Ik ben het een klein beetje eens met wat er tot nu toe gezegd is mbt de vocalisten van dit ensemble.
    Het "een klein beetje" komt eigenlijk voort uit het feit dat wij allemaal niet weten hoe lang zij al naar geimproviseer en gesoleer hebben zitten luisteren, en/of hoe de verhouding is tov de totale repetitietijd.
    Of ben ik de enige die zich dat afvraagt?

  2. #12

    Standaard

    In elk liedje een bas,drum en gitaar solo van 5 minuten bedoel je? Zou kunnen.
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Haha, bijvoorbeeld.

    Beetje jammen is leuk, maar ik kan me heel goed voorstellen dat dat voor een zanger(es) écht geen ruk aan is. Keertje moet kunnen natuurlijk, en ook van een gitaarsolo in nummers ben ik niet vies (ik heb wel een schijthekel aan gitaristen die bv Eruption van Van Halen live vinden te moeten spelen) maar zelf zou ik het jammen met allerlei gesoleer liever doen als je een keer zonder zang repeteert.
    Maar nogmaals, we weten het niet

  4. #14
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    De zangeres kan een tamboerijn of een ander percussie instrument ter hand nemen tijdens het jammen. Overigens best een leuke solo weer . Inderdaad erg melodieus.
    Laatst gewijzigd door Brad; 4 maart 2019 om 11:45

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Sorry dat ik het zeg maar er gaat weinig energie van uit oftewel een dooie boel. Het is niet kwetsend bedoeld hoor.

  6. #16

    Standaard

    - Ik heb gisteren een versterker besteld. Line-6 Spider V 30, voor mijn doeleinden meer dan prima, en ook in de oefenruimte lijkt die versterker mij wel prima eigenlijk, enige nadeel is dat de voetpedalen zo duur zijn.
    - Ik heb in elk liedje 1 solo meestal duurt zo'n solo 20-50 seconden en voor de rest spelen wij gewoon een nummer helemaal door, dus ook inclusief het solo moment. Vind het dus licht onnodig van ze om er ongeïnteresseerd over te doen, maar allez.
    - Dat dit een oefenruimtebandje blijft zal inderdaad wel zo zijn, want er word niet actief naar optredens gezocht, of het is te ver weg voor de rest, beetje zonde.
    - Ben bezig met een bandje voor erbij, wat meer gericht op het echte grooven en funken, lijkt mij ook wel tof.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top