Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Standaard Even voorstellen....

    Ik ben Maarten, woonachtig in Utrecht. Ik ben beginnend gitarist, ben zo'n anderhalf jaar geleden begonnen. Heel mijn leven lang wilde ik al gitaar spelen maar door het leven en andere dingen is het er nooit van gekomen, mijn liefde voor gitaar en het gitaarspel is altijd gebleven.

    Sinds anderhalf jaar dus aan het leren en gebruik daarbij mijn linkshandige Dean Vendetta voorzien van Rotosound 10 strings (010-046). Heb tot nu toe een leuke set gear opgebouwd wat voldoet voor nu. Het is net een virus dat me in mijn greep heb, ik lees veel, kijk veel op internet en leer heel veel van mijn leraar. Sinds een paar maanden in een beginnende band waarmee we tesamen nummers leren spelen, erg uitdagend en als het lekker gaat geeft dat echt een kick!

    Genre waar ik van hou is blues, rock en metal. Anyway, mocht je nog vragen hebben let me know!

  2. #2

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    352

    Standaard

    Hallo Maarten,

    Mooi dat het er uiteindelijk toch van is gekomen. Succes met je lessen en je band. En welkom!


    Groeten van speulmenneke.
    Laatst gewijzigd door speulmenneke; 24 februari 2019 om 00:20
    Groeten van 'speulmenneke'.

    "I guess I'm dumb because I know I ain't smart, but deep down inside I gotta Rock and Roll heart". (Lou Reed)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top