Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 79

Discussie: Two-Rock ervaringen

  1. #1

    Standaard Two-Rock ervaringen

    Ik ben nieuwsgierig naar ervaringen van jullie met Two-Rock versterkers. Pluspunten, minpunten etc.

    Misschien is het heel algemeen en natuurlijk moet ik de versterkers zelf ervaren, maar ben gewoon benieuwd naar hoe jullie dit merk ervaren/hebben ervaren.

    Ik kijk uit naar jullie reacties!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Schijnen fantastische versterkers te zijn maar ik heb nog nooit op eentje gespeeld. Als ik ze zo in filmpjes hoor dan klinkt het ook allemaal prima.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.484

    Standaard

    Erik verkoopt ze dus er zullen er best wel een paar rondzwerven in Nederland maar op dit forum ben ik ze nog niet tegen gekomen.
    En met zo'n naam is die search van ons waardeloos.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Schijnen fantastische versterkers te zijn maar ik heb nog nooit op eentje gespeeld. Als ik ze zo in filmpjes hoor dan klinkt het ook allemaal prima.
    Dus volgens Pepe verkoop jij Two-Rock versterkers, maar je hebt er nog nooit op eentje gespeeld. Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar!?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Erik verkoopt ze dus er zullen er best wel een paar rondzwerven in Nederland maar op dit forum ben ik ze nog niet tegen gekomen.
    En met zo'n naam is die search van ons waardeloos.
    Hoe bedoel je... En met zo'n naam is die search van ons waardeloos?

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.484

    Standaard

    Erik vd Haar (een andere Erik dan onze Erik de Perik) verkoopt two rock maar ik gok niet met dozijnen tegelijk.

    De GN search... je zal een hoop resultaten krijgen wanneer je 'rock' invoert, en dat is misschien iets wat je juist niet wil.

    2rock is een dumbledore epigoon en specialized cork sniffing only, in mijn boek iig.
    Als je niet weet waar ik het over heb neem ik aan dat je een instapper bent.
    In dat geval kan ik naar Ceriatone verwijzen, daar kan je voor een bescheiden prijs een ingewijde worden.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 14 februari 2019 om 01:41
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #7

    Standaard

    Er zit tussen alle modellen redelijk wat verschil. Maar ze hebben allemaal wel redelijk veel gemeen met een fender blackface/dumble achtig circuit en dan alle variaties qua output. Ze zijn allemaal point to point/turretboard gemaakt en peperduur.

    Vele hebben meerdere kanalen en spring reverb. MAar meestal worden ze niet gebruikt voor high gain.

    In een notendop kan je zeggen dat het hele dynamische, high headroom amps zijn met veelal een mooie reverb on board die van zeer clean tot drive gaan en goed pedalen slikken maar wel heel duur zijn. Vanaf 3000 euro iig.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    De Vlaming Milo Meskens is een Two Rock-adept.

    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Erik vd Haar (een andere Erik dan onze Erik de Perik) verkoopt two rock maar ik gok niet met dozijnen tegelijk.

    De GN search... je zal een hoop resultaten krijgen wanneer je 'rock' invoert, en dat is misschien iets wat je juist niet wil.

    2rock is een dumbledore epigoon en specialized cork sniffing only, in mijn boek iig.
    Als je niet weet waar ik het over heb neem ik aan dat je een instapper bent.
    In dat geval kan ik naar Ceriatone verwijzen, daar kan je voor een bescheiden prijs een ingewijde worden.
    Duidelijk
    Ik begrijp alleen niet wat je bedoeld met "specialized cork sniffing only, in mijn boek iig"?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick trodat Bekijk bericht
    Er zit tussen alle modellen redelijk wat verschil. Maar ze hebben allemaal wel redelijk veel gemeen met een fender blackface/dumble achtig circuit en dan alle variaties qua output. Ze zijn allemaal point to point/turretboard gemaakt en peperduur.

    Vele hebben meerdere kanalen en spring reverb. MAar meestal worden ze niet gebruikt voor high gain.

    In een notendop kan je zeggen dat het hele dynamische, high headroom amps zijn met veelal een mooie reverb on board die van zeer clean tot drive gaan en goed pedalen slikken maar wel heel duur zijn. Vanaf 3000 euro iig.
    Bedankt voor je uitgebreide reactie! Heb je ook wel eens het genoegen gehad om er een te testen?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top