Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12

Discussie: Speed of Light

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    @ts, over je post. Top notch shit, knap gedaan.

    Wat betreft de inspiratie, wat voor mij in het verleden heeft gewerkt is , continu nieuwe dingen blijven leren qua theorie, in een band spelen, eigen werk schrijven , nieuwe shit aanschaffen, een hele andere stijl uitproberen, af en toe een gitaarles nemen. Misschien dat je daar wat aan hebt. O, en ik heb ook nog een gitaarinspiratie youtube playlist gevuld met filmpjes van gitaristen die ik bewonder, nieuwe ideeën, leuke licks etc.

    Maar goed, iedereen zit wel eens in een wat mindere periode I guess maar het lijkt mij zonde om met jouw skills jaren niks te doen.
    Laatst gewijzigd door gitaarmike; 5 maart 2019 om 16:34

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarmike Bekijk bericht
    @ts, over je post. Top notch shit, knap gedaan.

    Wat betreft de inspiratie, wat voor mij in het verleden heeft gewerkt is , continu nieuwe dingen blijven leren qua theorie, in een band spelen, eigen werk schrijven , nieuwe shit aanschaffen, een hele andere stijl uitproberen, af en toe een gitaarles nemen. Misschien dat je daar wat aan hebt. O, en ik heb ook nog een gitaarinspiratie youtube playlist gevuld met filmpjes van gitaristen die ik bewonder, nieuwe ideeën, leuke licks etc.

    Maar goed, iedereen zit wel eens in een wat mindere periode I guess maar het lijkt mij zonde om met jouw skills jaren niks te doen.
    Bedankt Mike, ik heb idd eens wat andere apparatuur aangeschaft en krijg er weer een beetje zin lijkt het.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top