Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12

Discussie: Speed of Light

  1. #1

    Standaard Speed of Light

    Als het kon stond ik altijd tegen een uurtje of 4/5 in de ochtend op om vol enthousiasme en met veel plezier wat muziek in elkaar te frommelen. Nu heb ik al bijna 2 jaar geen inspiratie, en geen zin meer om te spelen wat mij erg beangstigd. Zal het dan echt over zijn met muziek maken...?? Dus bij deze maar weer oudje.

    https://www.youtube.com/channel/UCs6...=dd&shelf_id=0

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard


  3. #3
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Dat is inderdaad af en toe met de snelheid van het licht Barry. Goed gespeeld.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Echt vet gespeeld...!! Ken maar weinig lui die dit zouden kunnen doen, respect dus...!!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.785

    Standaard

    Met Bach als referentie kan ik het me bijna niet voorstellen dat jij geen inspiratie meer hebt. Zeker met jouw skills moet er nog heel wat te doen zijn. Don't push, just give it a try....

  6. #6

    Standaard

    Ik heb ooit, in afwachting van de baan die ik wilde hebben, 4 maanden in de Dapperbuurt op de markt gestaan. En nog zo wat kleine dingen.
    Als iemand kraam niet wilde lopen, gin een van de andere standhouders er als klant bij staan. Praatje, bakkie koffie, en in no time kwamen daar klanten bij staan die wel iets wilden kopen.

    De oude uitdrukking onder ambulante handel was dan ook: van wat komt wat.
    Gewoon iedere dag op een vast (rustig) moment effe lekker pielen en kijken of je t weer op gang kunt helpen.
    Mijn idee maar, maar wel een beproefd idee.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  7. #7

    Standaard

    Ik heb me net een nieuwe effectenbak aangeschaft waar ik weer een beetje inspiratie uithaal door de andere sounds e.d.
    Bedankt voor jullie leuke reacties !

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoldergitarist Bekijk bericht
    Als het kon stond ik altijd tegen een uurtje of 4/5 in de ochtend op om vol enthousiasme en met veel plezier wat muziek in elkaar te frommelen. Nu heb ik al bijna 2 jaar geen inspiratie, en geen zin meer om te spelen wat mij erg beangstigd. Zal het dan echt over zijn met muziek maken...??
    Heel herkenbaar! Ook ik heb weinig inspiratie de laatste jaren. Voor mijzelf wat tegenslagen als verlies van werk en lange tijd zonder gezeten wat wel resulteerde in meer speeluren maar de inspiratie en drive was weg. Ik had de wereld letterlijk even niets te vertellen! Inmiddels wel weer aan het werk maar toch nog weinig inspiratie, wel genoeg ideetjes maar geen zin het verder uit te werken. Mijn spullen, geluid en techniek is misschien wel beter dan ooit maar waar blijft die inspiratie. Bands en gitaarmuziek is wat mij betreft ook wat passé en zelf luister ik ook graag naar andere muziek dan laten we zeggen tien jaar geleden. Het komt vast wel weer terug en spelen doe ik iedere dag maar de urgentie is momenteel ver te zoeken. Sterkte :-)

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Heel herkenbaar! Ook ik heb weinig inspiratie de laatste jaren. Voor mijzelf wat tegenslagen als verlies van werk en lange tijd zonder gezeten wat wel resulteerde in meer speeluren maar de inspiratie en drive was weg. Ik had de wereld letterlijk even niets te vertellen! Inmiddels wel weer aan het werk maar toch nog weinig inspiratie, wel genoeg ideetjes maar geen zin het verder uit te werken. Mijn spullen, geluid en techniek is misschien wel beter dan ooit maar waar blijft die inspiratie. Bands en gitaarmuziek is wat mij betreft ook wat passé en zelf luister ik ook graag naar andere muziek dan laten we zeggen tien jaar geleden. Het komt vast wel weer terug en spelen doe ik iedere dag maar de urgentie is momenteel ver te zoeken. Sterkte :-)
    idd wel wat ideetjes maar geen zin om het allemaal uit te werken..

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Heel herkenbaar! Ook ik heb weinig inspiratie de laatste jaren. Voor mijzelf wat tegenslagen als verlies van werk en lange tijd zonder gezeten wat wel resulteerde in meer speeluren maar de inspiratie en drive was weg. Ik had de wereld letterlijk even niets te vertellen! Inmiddels wel weer aan het werk maar toch nog weinig inspiratie, wel genoeg ideetjes maar geen zin het verder uit te werken. Mijn spullen, geluid en techniek is misschien wel beter dan ooit maar waar blijft die inspiratie. Bands en gitaarmuziek is wat mij betreft ook wat passé en zelf luister ik ook graag naar andere muziek dan laten we zeggen tien jaar geleden. Het komt vast wel weer terug en spelen doe ik iedere dag maar de urgentie is momenteel ver te zoeken. Sterkte :-)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoldergitarist Bekijk bericht
    idd wel wat ideetjes maar geen zin om het allemaal uit te werken..
    Misschien zit het probleem bij jullie in het feit dat alles alleen gedaan moet worden. Ik wil niet meteen voorstellen om een band te zoeken maar jullie beiden hebben hier erg mooie dingen laten horen. Ik zou zeggen, zoek elkaar (online) op en inspireer elkaar! Lijkt mij een win-win situatie....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top