Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1

    Standaard We proberen het gewoon nog een keer!



    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Wasdannouvoorkutbent.....??

    Klinkt leuk hoor, vooral aan het einde ook een vette sound, klinkt wel wat overstuurd. Uitspraak kan een stuk beter en nu weet Brad dat je kaal bent

  3. #3

    Standaard

    Er wordt gezegd dat alles van boven de rivieren zo vreselijk bot is.
    Maar (dat ingedachte houdend) weet je zeker dat je hier tijd en energie in wil steken?

    Tip, puur op persoonlijke mening, dus niet dat mijn idee wet is.
    In de bruine balk helemaal rechts is een knopje bij een leeg vak.
    Druk daar eens op.
    Dan krijg je een nieuw zoekscherm.
    Zoek dan eens op de draadjes die jezelf voor je bands bent gestart.
    Want je maakt geen muziek; je promoot alleen je bandjes. Toch?

    En blader dan eens de reacties door.
    En stel jezelf dan eens de vraag of het niet handig is het eens over een heel andere boeg te gooien.
    Er komt zoveel moois uit België! Ik vermijd de Waals/Vlaamse dingen.

    Mr Bruut, waar ik serieus gek op was. Alles wat van de vrije school/waldorf school/Steiner school in De Lier aan talent is afgekomen.....
    Op dit moment beheerst er nog maar 1 persoon in België het glaceren, een schilder techniek die een traditie kent van eeuwen. In NL is t niet veel anders.

    Ik zou nog uren door kunnen gaan.
    Mr Fingers, belcanto, Louis Neefs (wie aan LN komt heeft een serieus probleem...) kortom, het sterft van het talent.
    Vraag jezelf af welke rol jij daarbij kunt spelen. En laat deze (boven de rivieren) bloedeloze en gezichtsloze zooi zitten!

    Ja, het is maar een mening, maar wel mijn mening.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Oeps ik dacht oprecht dat het z'n eigen band was..... daarom ook wat terughoudend, tenslotte heb ik ook niets bereikt. Nahja Louis Neefs..... die hoor je niet zo vaak meer genoemd worden, mooi...!!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Maar (dat ingedachte houdend) weet je zeker dat je hier tijd en energie in wil steken?
    Ja Sjaak, dat weet ik zeker. Ik heb er lol in.
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Dr
    Want je maakt geen muziek;


    Ho ho Sjaak...dat doe ik wel. Ik ben er alleen niet zo goed in. Zelfkennis heet dat.
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  7. #7
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ik vind het wel goede muziek hoor. Die zanglijn en de stem van de zanger staat ook me erg aan.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    E

    En stel jezelf dan eens de vraag of het niet handig is het eens over een heel andere boeg te gooien.
    Er komt zoveel moois uit België! I
    Guus, ik heb je reactie nog eens goed doorgelezen of ik nu wel of niet goed begreep....maareh....je suggereert de band naar Belgie te verhuizen?
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top