Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 12 EersteEerste ... 89101112 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 117
  1. #91
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    En ik zie een Weehbo Plexdrive voor €140,- staan. Ik doe het niet, maar dan begint het zelfs bij mij te jeuken.

  2. #92
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.337

    Standaard Pedaalkeuzestress / denk u mee?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Vulv, mocht je interesse hebben in mijn Wampler Paisley Drive Deluxe... ik wil hem wel weg doen voor een GN-prijsje. Wampler werken voor mij gewoon niet. Ik heb er nu 4 gehad maar er was altijd net iets wat mij niet beviel. Ze leggen het allemaal af tegen mijn Direct Drive en mijn Animal...
    Best frustrerend..
    Wampler.... heeft mijn hart en oren niet kunnen winnen. Ze adverteren met dat sommige van hun pedalen een “swiss army knife” zijn... Maar ik werd er niet warm of koud van. Ik sluit geheel aan bij Jan.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  3. #93
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Wampler.... heeft mijn hart en oren niet kunnen winnen. Ze adverteren met dat sommige van hun pedalen een “swiss army knife” zijn... Maar ik werd er niet warm of koud van. Ik sluit geheel aan bij Jan.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik heb een Dual Fusion te leen. Mooie crunch, maar het sologeluid vind ik niet zo daverend. Mijn Eclipse vind ik overall beter en breder inzetbaar.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #94
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 april 2009
    Locatie
    rijkevorsel city hellgium
    Berichten
    965

    Standaard

    Ik heb verschillende Wampler pedalen gehad (lees bijna alle drives), en de meesten vond ik niet slecht klinken maar ook weer net niet goed genoeg om de vaak hoge prijs te rechtvaardigen. Zoals Jan al zei zit er vaak iets in het geluid wat me niet helemaal aanstond.
    Degene waar ik erg tevreden over ben is bv de Clarksdale, de Wampler versie van de tubescreamer maar dan met een driedelige toonregeling, de Plexi drive deluxe (ook weer door de toonregeling) maar die boost functie vond ik dan weer niet zo fijn, de Pinnacle vind ik ook een goede en de black 65. maar telkens was er dat "iets" wat ik mistte. Ik heb ook nog de Sovereign, de tweed 57 en de plextortion gehad en daar had ik totaal niets mee.

    Nu is het wel zo dat imo de drive pedalen van Wampler veel beter klinken over een echt cleane amp (ik denk dat ze daarvoor gemaakt zijn ook), dat maakt echt wel verschil.

    De Wampler pedalen die ik echt erg goed vind zijn de ego compressor, voor mij de beste die er is, de faux tape echo en de dB booster.

  5. #95
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Dat is het ook. Die Wampler pedalen werken alleen over een echt cleane versterker met voldoende headroom. Een versterker die op het punt van breken staat klinkt heerlijk, maar dat is nu net wat je terug hoort in die Wampler pedalen. Dat moet je niet stapelen, want dan gaan ze over hun nek.
    Overigens kan dat in sommige gevallen best lekker zijn. De Pinnacle die echt staat te kotsen vind ik bijzonder aantrekkelijk. Nu geloof ik wel dat ik daar helemaal alleen in sta.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  6. #96
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Afgelopen woensdag weer gerepeteerd en geconcludeerd dat ik voor veel dingen echt wat meer gain nodig heb. Speelt toch makkelijker en ik ben de laatste tijd niet in vorm, dus er moest NU iets gebeuren. Nu was ik van plan om eerst een compressor te kopen en daarna de Xotic SL Drive, maar ik kan niet meer wachten. Ik verwacht mijn SL Drive maandag. Zin in!!!


    Overigens, op de site van Thomann staat dat de adapter meegeleverd wordt, maar in de koopovereenkomst staat van niet. Nu weet ik dat het niet gebruikelijk is dat er een adapter meegeleverd wordt, maar ja, dan moeten ze dat er niet bij zetten. Wat vinden jullie wat ik moet doen?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  7. #97
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Achteraan gaan en zeggen dat je 'm hebt uitgezocht mede door de omschrijving, met de adapter dus. Naar mijn weten zijn ze het dan ook verplicht, wettelijk.

  8. #98
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Misschien ook even een screenshotje maken. Ik heb toevallig gister weer meegemaakt hoe zo snel dat bedrijven dan maar even snel de omschrijving veranderen.

  9. #99
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Afgelopen woensdag weer gerepeteerd en geconcludeerd dat ik voor veel dingen echt wat meer gain nodig heb. Speelt toch makkelijker en ik ben de laatste tijd niet in vorm, dus er moest NU iets gebeuren. Nu was ik van plan om eerst een compressor te kopen en daarna de Xotic SL Drive, maar ik kan niet meer wachten. Ik verwacht mijn SL Drive maandag. Zin in!!!

    (...) :
    Congrats! Keep us posted!


    Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  10. #100
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Achteraan gaan en zeggen dat je 'm hebt uitgezocht mede door de omschrijving, met de adapter dus. Naar mijn weten zijn ze het dan ook verplicht, wettelijk.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Misschien ook even een screenshotje maken. Ik heb toevallig gister weer meegemaakt hoe zo snel dat bedrijven dan maar even snel de omschrijving veranderen.
    Ik had al een e-mailbericht geschreven en daar een screenprintje in meegestuurd. Ik heb een berichtje teruggestuurd gekregen waarin stond te lezen dat het een fout betrof in de vertaling en dat ik er geen adaptertje bij krijg. Toch zonde, want ik kon 'm gebruiken.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top