Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 12 EersteEerste ... 9101112 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 117
  1. #101
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Ik had al een e-mailbericht geschreven en daar een screenprintje in meegestuurd. Ik heb een berichtje teruggestuurd gekregen waarin stond te lezen dat het een fout betrof in de vertaling en dat ik er geen adaptertje bij krijg. Toch zonde, want ik kon 'm gebruiken.
    ik weet niet of zij zich daarop beroepen kunnen.
    je koopt wat je in de advertentie ziet vermeld, hebben een in Nederlands vertaalde site en het is hun verantwoording dit op fouten te controleren.
    ze maken zich er dan waarschijnlijk makkelijk vanaf door te zeggen: stuur maar terug.
    misschien even snel uitproberen en dan dat laatste maar doen mocht de test niet helemaal aanslaan?

    heb hem op thoman even opgezocht en daar hebben ze al wel verandert
    Laatst gewijzigd door no 1 hops; 17 maart 2019 om 07:33

  2. #102
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ik weet dat het stom klinkt, maar ik heb het gevoel altijd zeer correct te zijn behandeld door Thomann, ook nadat ik (twee keer zelfs) iets zonder opgaaf van redenen terugstuurde. In één van die gevallen betrof het een goedkoop gitaartje. Ik wilde kijken of dat ding beviel met een setje snaren geschikt voor Nashville tuning. Die heb ik er op laten zitten toen ik de gitaar terugstuurde. Hebben ze nooit moeilijk over gedaan. Ze hebben een review van mijn hand ooit beloond met een tegoedbon van €100,-
    Dus hoe jammer ik het ook vind, en nogmaals, die adapter kwam me absoluut goed uit, voel ik me er toch ietwat lullig onder om daar nu moeilijk over te doen. Dus ik laat het er waarschijnlijk maar bij, temeer daar ik ze binnenkort wederom nodig ga hebben. Ik wil namelijk tóch weer een goedkope leutgitaar aanschaffen en ik wil een andere kleur dan de kleur die ze aanbieden. Ik weet dat de fabrikant die kleur aanbiedt, ze wórden gemaakt. Maar dan moet Thomann toch een beetje meewerken. En die bereidwillendheid zal minder groot zijn als ik nu 'moeilijk' ga doen.

    Dus nee, ik laat het hierbij. Misschien kan ik er nog mee schermen als ze tóch moeilijk mochten doen over die kleur straks.

    Morgen komt mijn SL Drive binnen. Zelden zoveel zin gehad om in een nieuw pedaal te duiken.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #103
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.646

    Standaard

    En?????, eerste impressie?

  4. #104
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Ja Vulv! Ik zit op je proza te wachten

    * zet bier koud, pakt borrelnootjes en nestelt zich op de bank *


    Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  5. #105
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Geduld heren! Ik heb er alleen nog maar naar gekeken en aan geroken. Dat hoort bij de totaalbeleving. Morgen gaat mijn 347 er in en dan naar mijn AC15. Mijn eerste indruk is enorm goed.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  6. #106
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    * rolt slaapzak uit voor computer *


    Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  7. #107
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Ik heb er alleen nog maar naar gekeken en aan geroken.
    Nieuwe vriendin?
    Of gaat dit wel over een pedaaltje?

  8. #108
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Nieuwe vriendin?
    Of gaat dit wel over een pedaaltje?
    Over een pedaaltje uiteraard. Een nieuwe vriendin pleeg ik doorgaans eerst glashard te nemen. Pas daarna kijk en ruik ik even.

    Overigens nog steeds niet de kans gehad om 'm op goed volume te testen. Er werd wederom niet gerepeteerd. Soms begrijp ik werkelijk niet meer waarom ik de stekker er niet uit trek.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  9. #109
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.726

    Standaard

    Zonder stekker geen geluid hè?
    Ja, beetje irritant als er bij herhaling wordt afgezegd.

    Ik heb nu een paar pedalen ingeslagen op Marktplaats om te kijken of ik iets pittigers kon vinden voor op mijn kleine boardje. Ik heb ook de SL drive aan de tand gevoeld. Op de Plexi stand vond ik 'm teveel laag eraf halen. In de Superbass stand nog steeds laag af, maar niet teveel. Als je wel eens op een Superbass gespeeld hebt, weet je dat de naamgeving marketing is en niet omdat het sprekend op het origineel lijkt, maar goed
    Op 18V vond ik 'm wel tof, op 9V eigenlijk niet zo. Dan werd het toch weer wat doffer en minder dynamisch. Ik ga geloof ik nog even verder experimenteren met die dip switches. Die +6dB was redelijk nutteloos.
    Ik heb ook nog de Mastiff van Weehbo geprobeerd. Ben ik nog niet helemaal over uit. Leek ook vrij dof, maar met wat extremere standen qua EQ kwam er toch wel degelijk lekkere bite en gain uit.
    Ik test nog even verder... eigenlijk zoek ik gewoon een stand-in voor mijn modded TubeKing die op mijn grote board staat. Die heeft precies de juiste hoeveelheid laag, bite, mids, sustain, dynamiek. Pure liefde eigenlijk. Alle andere medium gain pedalen missen altijd wel één element, of meer. Lastig.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  10. #110
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.457

    Standaard

    Ik zit ook altijd te worstelen met de eq van die dingen.
    Idealiter wil ik iets wat neutraal is en waar je zelf de voicing kan regelen, naar gelang situatie.
    Veel drives beloven dat maar maken dat niet waar. Snap ik, hoe meer mids hoe amp vriendelijker.
    Maar 'einschrankung' van de uitersten herzen maakt het geluid kleiner. Irriteert me.

    De SL drive kan je met de dips nog redelijk recht curven maar snoept toch wel wat van de uiteinden af. Vergeet die marketing namen, dat slaat nergens op. Iets over de compressie wellicht wat een ander woord voor indigestie is.

    Heel fijn.
    De enige drive die default ECHT een rechte eq heeft is, op de Bad Cat 2tone na natuurlijk, de Dr.Z drive.
    Of je daar heel erg blij van wordt is een ander verhaal maar dat is wel categorie borsthaar echte mannen.
    Blijft behelpen. Dat gezegd hebbende:
    Ik zou VOLMAAKT gelukkig kunnen worden met mijn Toneman Rangemaster als ie niet zo verdomde picky zou zijn op wat er voor en na hem staat. Hoe simpeler, hoe beter je toon, dat gaat voor mij op.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 21 maart 2019 om 15:41
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top