Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Spring Tide (coda)

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 oktober 2008
    Locatie
    Blue Ridge Mountains
    Berichten
    3.033

    Cool Spring Tide (coda)

    Ooit (in 1990) even snel bijmekaar bedacht voor het album Below Sea Level van mijn (toen) trio Reckless Fingers.
    We deden onze naam wel eer aan, je hoort alles voortdurend bijna ontsporen.
    Maar ja, lang leve de lol, hè?

    Dit is het eindje, waar ik eerst met de banjo het thema had ingespeeld om er vervolgens lekker met de mandoline doorheen te gaan zitten prutsen.

    Ik vond het resultaat toen geweldig, nu (29 jaar later) kijk ik daar wat genuanceerder tegenaan... Maar 't blijft leuk.

    https://www.banjohangout.org/myhango...1874&archived=
    Er groeit zelfs Bluegrass in mijn voortuin.

  2. #2

    Standaard

    Hi B.
    Je maakt me heul heul erg blij met dit soort dingen.
    Er is niks mis mee als je streef niveau een beetje hoog ligt, maarals duidelijk is dat werk en poen toch niet zoveel plaats innemen in de gedachten, is puur op de lol spelen helemaal fijn.

    Ik ga m nog eens opzetten.

    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  3. #3

    Standaard

    Man, wat een heerlijk stukje muziek! Ook ik werd er gewoon blij van. Dank voor het delen.
    Een tweede jeugd, met een punt. Geen punt!
    Charlie McD Sr

    Lyrics & Music on Youtube

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 oktober 2008
    Locatie
    Blue Ridge Mountains
    Berichten
    3.033

    Cool

    Da's leuk, jongens...

    Ik zal eens kijken wat ik nog heb liggen en geschikt is voor publicatie.

    Tegenwoordig ben ik, ondanks dat ik beter speel, niet zo actief meer met opnemen.
    Voor een deel omdat mijn ProTools systeem niet meer wil opstarten en anderzijds ook omdat we live niet veel spelen.

    [rant on] De plekken waar we vroeger speelden (en dat waren er plenty) zijn verdwenen of hebben zich gericht op mij minder aangenaam klinkende zaken. En dan ben je wel gek als je daar vrijwillig naartoe gaat, niet waar?
    En ik vertik het om als achtergrondgeruis te functioneren voor lieden die zich, het glas in de hand, geërgerd naar mij omdraaien en laten weten 'dat ze zo geen gesprek kunnen voeren'....

    Ook Engeland is even uit de picture, omdat we, als het na 29 maart echt fout gaat, daar ineens ongewenste vreemdelingen zijn. Misschien niet in woord, dan toch in daad.
    Leg aan de grens maar eens uit dat je met zes instrumentkoffers achterin alleen maar als amateur gezellig wat gaat spelen in folkclubs.... [/rant off]

    Maar ik zal eens zien wat ik nog voor jullie heb.
    Er groeit zelfs Bluegrass in mijn voortuin.

  5. #5

    Standaard

    Yes, please.
    Ja, graag.
    Whatever the uitkomst.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.778

    Standaard

    Geweldig; het spelplezier spat er van af!!
    Dit leeft juist bij de gratie van de imperfectie, hoewel die (voor de luisteraar) helemaal niet zo 'ernstig' is...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top