Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard Gestolen in Dedemsvaart en het nieuws gehaald


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.457

    Standaard

    We wachten even 2 maanden met het vrijgeven van de beelden?
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Wel sneu, zijn al vaker slachtoffer van diefstal geworden. Maar wat doe je hier tegen?

  4. #4

    Standaard

    Precies, sociaal voelende ondernemers.
    Door fanmail te posten (kijk eens wat een aantrekkingskracht onze gitaren hebben) zorgen ze voor public exposure voordat de mannen nog in staat van beschuldiging zijn gesteld.

    Als het Journaal de beelden ook nog uitzendt, dan lachen de advocaten zich helemaal gek. Met dichte ogen veroordeling zonder strafoplegging (of 80 uur werkstraf) in verband met het schenden van de privacy.

    Bovendien sociaal, omdat voor t shirts van €11.00 poortjes worden geinstallaleerd. Scheelt een paar nullen. Nou niet komen miepen met hoe die poortjes omzeild kunnen worden. Ik meen dat ik hier ooit heb gepost hoe Herman B. da deed. Dat wordt toch ietsje lastig met een gitaar.

    Sint voobij, kerst voorbij, eindejaarsbonus voorbij. De timing kon slechter. Gok ik maar.

    Je kunt alleen maar hopen dat ze een fatsoenlijke admin hebben van chassisnummers, en die wijd en zijd publiceren. Bereddingskosten indien verzekerd en aftrekbaar als niet verzekerd. Wezenloos goede reclame.
    Want de vergelijking met wit groene lambo’s of zulk geneuzel kan geen mens wat mee.

    Benieuwd hoe hetafloopt. Datdan weer wel. Maar vrienden in Doetinchem, luisteren naar Pepe. Da’s meer in t algemeen geen verkeerd uitgangspunt.
    Vriendelijke groet, gus
    In Tartiflette we trust…..

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Mijn laatste ex woonde een tijdje in Dedemsvaart, dus daar kwam ik regelmatig voor een periode lang. Toch sneu dat ik er op deze manier achter moet komen dat daar de FSOA ligt, dan was mijn verblijf aldaar een heel stuk minder saai geweest.

    Het lijkt me (aannames, ik weet het) dat die gasten in opdracht hebben gewerkt. Ze zullen echt niet binnen 2,5 minuut eerst alle prijskaartjes hebben bestudeerd. Iemand anders heeft die studie al voor hen gedaan.
    Misselijkmakende figuren iig.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ik weet niet hoelang die ex geleden is, maar tfoa zit nog maar een jaartje of 5 in Dedemsvaart. Daarvoor in Bergentheim.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Vandaar. Ik ben voor het laatst in het najaar van 2013 in Dedemsvaart geweest. Maar ik zag er nooit meer dan enkele boerderijen, omdat ik (waarschijnlijk) altijd vanaf een andere kant aan kwam gereden. Ik merk ook dat ik ze FSOA noemde. Zo goed ben ik er mee bekend.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Zal wel een beetje zoals deze gegaan zijn...


  9. #9
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twoerd Bekijk bericht
    Frixy had het al eerder gepost in een ander topic en het fimpje zwerft al over de social media. Ik hoop dat die hufters worden gepakt en hun poten worden gebroken, klauwen afhakken mag ook.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Omdat ze een gitaar hebben gestolen....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top