Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 15 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 146
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Inderdaad Fender Performer en Roc Pro zijn echt geweldig! Heb ze beide gehad en wat gaan ze hard!

    Mijn kameraad had een Polytone Mini Brute en die vind ik ook heel erg goed klinken.

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.803

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    ...verbaast het me dat ik de Yamaha THR10 nog niet voorbij heb zien komen (of ik heb er overheen gelezen, kan ook). Die Yamaha heb ik thuis als oefenversterker staan en ik vind 'm geweldig, omdat je dat ding heel zacht kan zetten en toch een geluid kan hebben die klinkt alsof je op een groot podium een kwaliteitsopname hebt gemaakt van een hele vette gitaarpartij, gespeeld over een drietal full stacks van Marshall op vol vermogen en dat je dat dan op een cd speler zachtjes afspeelt. Dat lukt je niet met de meeste oefenversterkers.
    Nou je het zegt : het zelfde geldt voor de Yamaha Thr 100HD H Dual; twee jaar geleden een beetje op de gok gekocht, maar valt me voor 200% mee. In mijn geval met een Mesa 1x12 Lone Star 23, evenwel met genoeg power voor gemiddelde live performances.

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Ik hoop zo dat dat op mijn post slaat. In dat geval ben ik je zeer dankbaar.
    Jazeker kerel.

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.366

    Standaard

    Ding is zondermeer schattig, je zou 'm ook als schemerlamp kunnen kopen.



    Maar hoe verhoudt zoiets zich nu tot een Roland Cube ?
    Is het werkelijk veel beter..?
    Ziet er namelijk uit als een handig ding om mee te nemen naar mijn werk.

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Jazeker kerel.
    Dat doet mij deugd!



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Ding is zondermeer schattig, je zou 'm ook als schemerlamp kunnen kopen.



    Maar hoe verhoudt zoiets zich nu tot een Roland Cube ?
    Is het werkelijk veel beter..?
    Ziet er namelijk uit als een handig ding om mee te nemen naar mijn werk.
    Ik vind 'm beter, hij geeft idd prachtig, warm licht en hij is zoooooo handig om mee te nemen. Er zit een adaptertje bij, maar hij werkt ook op batterijen en het geluid is echt te gek! En je kunt er ook nog je telefoon oid op aansluiten, zodat je mee kunt pielen op bepaalde schema's. En anders kun je 'm altijd nog als radio gebruiken.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  6. #46
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Voor mij ook Roland JC, kleintje... gaat er in dezen om dat het zooo onderscheidend is.
    Voor mij persoonlijk ?
    Ik vind die drive juist wel geinig, weinig bruikbaar, maar wel grappig; one of a kind ding.
    Geinig ding voor het effect.
    Verder vond ik de Fender Deluxe 85 eigenlijk best aardig klinken, zowel clean als met drive.
    Zijn ook prima geschikt om pedalen op los te laten toch, de Roland JC versterkers. Bij die deluxe 85 was het grappig dat je het drive kanaal met het cleane kanaal kon mengen.
    Laatst gewijzigd door Brad; 30 januari 2019 om 02:20

  7. #47

    Standaard

    Ik lees dat Quilter nog niet voorbij is gekomen. Sind een klein jaartje heb ik de Micropro Mach 2 , 100 watt, 8 kilo licht en klinkt als een klok, ondanks - of dankzij - de 8 inch speaker. 2 kanalen, boost, limiter, trem en verb met dwell en tone ingebouwd en gaat waanzinnig hard.
    Zeker gig-worthy, past nog achter op je fiets ook. Prijskaartje is niet mis, maar vind de prijs ondertussen dubbel en dwars waard. Ding prikt overal moeiteloos doorheen, kan dik, romig, vet en over een 4x12 is het helemaal feest. Zou er nog eens een hnad-topic van maken maar ach.
    Laatst gewijzigd door heinz3110; 30 januari 2019 om 09:36

  8. #48
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Klinkt als de ideale versterker.

  9. #49

    Standaard

    De Marshall 5210 splitchannel. 50W 2 kanaals met springreverb. Vond ik destijds waanzinnig klinken. Waarschijnlijk omdat het mijn eerste echte bak was. EQ en tubescremer ervoor en daarmee was het bijna de real deal

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Ik heb goede ervaringen met een peavey bandit , heeft wel wat volume nodig, dus voor thuis minder bruikbaar.
    Voor thuis heb ik een yamaha thr10 die ik ook weleens meeneem , top clean geluid, heerlijke stereo spread en lekker portable
    Ik heb ook nog een boss katana 100 staan. ook een prima ding voor thuis.
    Voor in een bandsetting haalt het het allemaal niet bij een (fender) buizenbakkie wat mij betreft.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top