Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 15 EersteEerste ... 31112131415 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 146
  1. #121
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Kan zijn dat ik al gereageerd heb in dit topic maar dan herhaal ik het maar even. Ik ben zeer tevreden met mijn Quilter Aviator. Deze versterker reageert erg goed op pedaaltjes zoals oa greer Lightspeed, Greer Southland, Greer Tomahawk, Fulltone fulldrive, Fulltone fuzz,...

  2. #122
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ja had je al gedaan. Een kleine versterker van 8 kilo en een 8 inch speaker maar met een enorm vermogen toch? Ik wou dat die versterker al bestond toen ik nog in bandjes speelde.

  3. #123
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick trodat Bekijk bericht
    Zo ziet John Mayer het ook. Heel veel nummers die door hem zijn geschreven komen voort uit een ( uniek) effect. Dat heeft the edge ook gehad: denk aan Elevation, Even better than the real thing. En John Mayer heeft veelvuldig gebruik gemaakt van de Adrenalinn
    +1


    Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  4. #124
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    @Brad : inderdaad ! De versterker klinkt erg goed op ekk volume. Ook ideaal voor op een appartement dus.

  5. #125
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.651

    Standaard

    over quilter gesproken
    wat zijn de ervaring met de microblock 45?
    https://www.quilterlabs.com/index.ph.../microblock-45

  6. #126
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Ik vind Quilter wel aan de prijs voor een solid state.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  7. #127
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Ik vind Quilter wel aan de prijs voor een solid state.
    Maar het is dan ook wel een bijzondere versterker gezien het formaat en het gewicht. Een nieuwe Roland JC-120 kost toch ook rond de 1200. Ik vind die Quilter iets handzamer. -)
    Laatst gewijzigd door Brad; 19 april 2019 om 01:22

  8. #128
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Maar het is dan ook wel een bijzondere versterker gezien het formaat en het gewicht. Een nieuwe Roland JC-120 kost toch ook rond de 1200. Ik vind die Quilter iets handzamer. -)
    Voor die prijs heb je ook een Victory V30 II, super buizenamp in lunchbox formaat. 1x12 cab eronder en gaan. En er zijn nog tal van goede alternatieven met buizen in die prijsklasse. Maar wie 1200 euro wil neertellen voor een solid state met een chorus moet vooral zijn gang gaan.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  9. #129

    Standaard

    Kan iemand me even uitleggen waarom hier appels met peren worden vergeleken?
    - Die quilter is een SS pedaal met de claim van 200W output (Hoe ziet de adapter er uit?). Dat matcht met de vermogensklasse van, bijvoorbeeld, een JC120.... behalve dat we 2 dikke 12" speakers in de vergelijking missen.
    - Fijn dat je een Victory lunchboxversterker met buizen kan kopen maar dit was een SS topic. Kom dan niet met die zaaddodende buizen vs SS discussie.
    - Fijn dat je een Victory lunchboxversterker met buizen kan kopen maar da's dus een miniversterkertje en niet die vermogensklasse waarin dat Quilter ding en die JC120 zaten...

    Dus, hou op met appels met peren te vergelijken omdat 1 van de 2 je smaak toevallig niet is.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  10. #130
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Die versterker van Thomas Blug klinkt in de demo’s wel prima vind ik. Nooit zelf op gespeeld trouwens.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top