Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 23

Discussie: Ervaring Holyboard?

Hybrid View

  1. #1

    Standaard Ervaring Holyboard?

    Hallo,

    Heeft er iemand ervaring met de Holyboard Pedalboards? Vind ze er op de site mooi uit zien. Geschikt voor mijn beperkte aantal pedaaltjes maar ze zijn alleen te koop via de maker in de VS dus het is wel een gok dat te doen zonder er een echt ooit in handen gehad te hebben.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ik ken ze, maar ik heb er geen ervaring mee. Het concept vind ik wel slim en de prijzen vallen me mee. Dit is een aanbieding, heb je een flinke knaap, maar handig vormgegeven EN (vind ik dan weer heel belangrijk) je krijgt er de koffer (flightcase) bij. En dat alles voor $168.- Lijkt niet erg goedkoop, maar als je een wat grotere Harley Benton pedaltrain-achtig geval koopt, inclusief een bijpassende flightcase, ipv een gigbag, ben je volgens mij minstens zo duur uit. En dan lijkt me deze Holyboard handiger:
    https://www.chemistrydesignwerks.com...ion-wide-sshh4

    En je kunt ze goedkoper en compacter krijgen. Moet je het koffertje er geloof ik wel apart bijkopen.

    Mijn vraag aan jou is..., wat kan er misgaan? Het is wat het is. Een stuk ijzer met gaatjes op voetjes... Tenminste ik neem aan dat het geen kunststof is. Nog niet uitvoerig gelezen.

    MIJN Holeyboard AmpTop + Mini - G.A.C. Hard Case Combo:

    HO, STOP, VERGISSING!!!!
    Niet handig aangegeven zie ik nu. De mini variant plus koffer is in de aanbieding voor $168.- Kun je 4 of 5 pedaaltjes op kwijt. Die grote is in de aanbieding voor 300 en kost normaal een heel stuk meer. Ergo, vergeet wat ik schreef en laat ze naar de kloten lopen.
    Laatst gewijzigd door vulvasonic; 26 januari 2019 om 02:45
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #3