Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 62
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Dat geldt voor een hoop Strymon-pedalen. Als ik hoor wat Pete Thorn en Leendert Haaksma uit de Timeline halen, dan klinkt dat echt niet verkeerd. De Flint vind ik ook een mooi pedaal, al ga ik mijn CM Trem-O-Vibe niet voor wegdoen. De Volante zal zijn weg wel vinden, want uniek en doordacht.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Bovendien is het niet een pedaaltje voor op een compact pedalenplankie. Pepe of Moskie zouden al hun pedaaltjes van hun plankie moeten trekken om deze Volante erop te kunnen zetten.
    True maar ik heb een work around, ik heb meerdere boards, 1 voor thuis, 1 voor live en 1 voor experimenta.
    Maar goed, ik heb dus een Binson wannabe, de Echosex en die is aan de maat maar staat niet op het live board.
    Het ding heeft overigens geen play back koppen, hij richt zich geheel op look & feel, werkt op buizen.
    De delay klinkt absoluut dik & groots maar tis een beetje quirky, wat ik vaak de leukste apparaten vind, thuis.
    Op een podium wil je geen nerdy gear, dan heb ik de Deco of de Line 6 echopark wegens duck faciliteit.

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Zo zou ik zoiets ook gebruiken. Het moet wel 'te doen' zijn. Geweldig ding trouwens, die Echosex. En in alle eerlijkheid, je kunt echt wel iets verzinnen om het ding live te gebruiken, maar het is zeer omslachtig en geen hond die het hoort. Ja, jij hoort het, omdat je een gitaarfreak bent, maar het publiek....?
    Ik geloof niet dat er ooit iemand na een optreden van jou naar je toe is gekomen om te zeggen dat ie het bijzonder jammer vond dat jij geen Echosex bij je had, of zit ik ernaast?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.458

    Standaard

    Nou je het zegt, de laatste tijd opvallend weinig... maar in ieder geval aan echo's geen gebrek.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #25

    Standaard

    Nog mensen die al hebben gespeeld met dit nieuwe speeltje?
    Ben toch wel bang dat ik 'm moet proberen.
    Aan de andere kant, zoals al meerderen hebben aangegeven, was ik totaal niet gecharmeerd van de rest van de strymon pedalen die geprobeerd heb(timeline/El Cap/Brigadier). Allemaal aan de ene kant te clean/steriel en aan de andere kant te over de top qua modulatie en functies e.d.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Nee, helaas. Maar er duiken steeds meer filmpjes op van de Volante. Men is er wel zeer over te spreken. En ik denk dat dat terecht is. Het doet dat echorec ding, maar het is nog zoveel meer dan dat. Slim apparaat.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Nee, helaas. Maar er duiken steeds meer filmpjes op van de Volante. Men is er wel zeer over te spreken. En ik denk dat dat terecht is. Het doet dat echorec ding, maar het is nog zoveel meer dan dat. Slim apparaat.
    De Volante staat inmiddels ook het board van Josh Smith. Dat is wel een goede benchmark.

    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  8. #28

    Standaard

    Zie inderdaad steeds meer filmpjes voorbij komen. Alleen wordt er wel heel veel nadruk gelegd op sound-scape achtige dingen, terwijl voor mij juist belangrijk is hoe ie klinkt zonder één grote wash van geluid te worden. Maar het ziet er zeker naar uit dat het wel een schitterend pedaal is geworden met een hoop toepassingen!

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Bij mij het tegenoverstelde juist. Ik heb wel de eenvoudige jongens, Deco & Flint.
    Behalve dat de Deco ook cleanboost is, de enorm delay knop is de enige knop waar ik aan hoeft te draaien om delays in te stellen. Heeft zelfs de beste slap van al mijn delays.
    is live praktisch, andere delays zijn veel omslachtiger.
    De Flint heeft prachtige trems en de verbs gebruik je niet voor zijn spring (kutsound) maar voor shimmmer 80's drama

    Ik heb wel eens een tourneetje met enkel die 2 (plus tuner) gedaan en dat kan prima.
    Oh serieus?? En laat ik nou net van plan zijn om voor die spring verb een Flint te kopen. Maar jij zegt niet doen?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Oh serieus?? En laat ik nou net van plan zijn om voor die spring verb een Flint te kopen. Maar jij zegt niet doen?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    J. Rockettt Boing. Simpel en doeltreffend pedaal.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top