Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Standaard Plastic onderdelen Gibson EU-markt

    Hallo

    Ik vraag me af waar ik plastics voor mijn Gibson LP std kan bestellen in de EU(belgie) zodat ik niet aan te zotte verzendingskosten zit. Orginele pickuprings van Gibson a €35/paar hoeft voor mij niet.

    Amerikanen betalen een dollar of 15 aan een paar allparts ringen, dat is het slag aftermarketmateriaal dat ik zoek. Tonefactory.nl heeft dan wel de ringen, maar geen pokerchip of slagplaat. Liefst alles van 1 winkel natuurlijk.

    ..En aziatische ringen passen niet op een gibson want andere afmetingen als ik me niet vergis geldt het ook voor PU-ringen en slagplaat.

    Thx!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Net even voor je gemeten, maar bij mij zijn Gibson pickup ringen even groot als Chinese, met de zelfde hart-op-hart afstanden voor de schroeven en de pokerchips ontlopen elkaar ook amper in afmetingen.

    P.s. je online tool doet het niet

  3. #3

    Standaard

    Bedankt Erik! Nu doe je me er zelfs aan herinneren dat ik aziatische zwarte plastieken hier heb liggen...

    Inderdaad die online tool doet het niet meer. En mijn sig updaten heb ik ook al eens geprobeerd met nog minder succes..

    Cheers

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top