Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Periphery gave riffs, kutzang.

    Exodus, doe mij maar de oude albums. Van vroegah, toen was allus betuh.

  2. #12

    Standaard

    Het kwartje is bij mij gevallen voor wat betreft Rivers Of Nihil, geweldig!
    Het is echt graven en spitten door alle releases heen maar af en toe komen er nog prachtplaten voorbij.

  3. #13

  4. #14

    Standaard

    LP gekocht en 4 oktober naar live show in Haarlem Rivers Of Nihil + Black Crown Initiate, 2 vliegen in 1 klap.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    I say! Daar wil ik misschien ook wel naar toe Hoewel t wel Dierendag is die dag en er misschien wel activiteiten zijn van de PvdD oid waaraan ik zou willen meedoen. Maar indien niet, zou t zeker kunnen dat ik je daar tref. Erg waarschijnlijk zelfs. Thahks voor de tip!

  6. #16

    Standaard

    Dieren zijn er op 5 oktober ook nog wel, bands zijn dan pleitte :-)

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Ik zie vooralsnog nog geen dierendag initiatieven gepland staan. Als ik niet naar/in China ga/ben die dag kom ik denk ik wel. Live clips zien er veelbelovend uit. Strakke en intense live band

  8. #18

    Standaard

    Poeh zeg, dat was de autorit vanuit het noorden dubbel en dwars waard.
    Zelden zo'n intens metalavondje mee gemaakt.

    Orbit Culture en Mol, prima opwarmers voor het dubbele hoofdgerecht.
    Black Crown Initiate en Rivers Of Nihil hanteren min of meer dezelfde stijl. Behoorlijk vooruitstrevende death metal, niet de recht toe recht aan variant (Florida stijl) maar volgepropt met dynamiek. En dat is nou net wat mij bij dit soort bands aanspreekt. Snoeiharde momenten afgewisseld met sfeervolle ambiant-achtige passages. Weliswaar bevinden beide bands zich in hetzelfde subgenre, toch hebben beiden een herkenbare eigen stijl. Waar Black Crown Initiate de songs regelmatig van cleane vocalen voorziet, trekt Rivers Of Nihil een saxofonist (!) mee het podium op, prachtig.

    BCI speelde een (te korte) set met oud en recent materiaal, er kwam zelfs een nieuw nummer voorbij.
    RON speelde na 2 voorgerechtjes het gehele Where Owls Know My Name album, wat een hoogtepunt op zich is.
    Topavond gehad.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Wauw klinkt te gek man! Ik had even andere shizzle an mijn hoofd anders had ik je de hand kunnen schudden. Blij dat je hebt genoten

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top