Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.483

    Standaard

    Ik ken de F kleur als champagne sparkle
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ik vind 'm schitterend! Heeeeeerlijke plank om flink op z'n donder te geven. Setje .011 erop, misschien ooit iets betere PU's (als dat nodig is tenminste) en rammen!!! Ja man, hier word ik blij van. Gevaarlijk, want ik ken dat. Tele-GAS heet dat. Als ik zo'n periode heb ben ik niet meer te genieten. Het liefst had ik 40 telecasters, omdat ik iedere keer weer op nieuwe ideeën kom, meestal van esthetische aard. En dan te bedenken dat het eigenlijk met deze gitaar begon. Leo had nooit kunnen bevroeden dat 68 jaar nadat de eerste 'telecaster'/esquire/broadcaster van de band af rolde de vraag naar telecasters groter is dan ooit. Ongelooflijk, toch?

    Gefeliciteerd ermee!!!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    Ik vind 'm niet zo mooi, ik zie een tele liever wat ruwer, houtiger, doorleefder.
    Maar ik kan me helemaal voorstellen dat als je er op speelt dat je er heel blij van wordt. Een tele is een leuk ding zeg ik als fervent strat speler. Maar ik ben sinds kort ook de les paul aan het ontdekken. Als je de karakteristieken van de verschillende gitaren leert kennen dan word het des te leuker eigenlijk. Vandaar dat je ooit in je leven een tele geprobeert moet hebben!
    Veel plezier ermee!
    Dit is al de derde Tele in mijn leven: ik begon ooit met een Richwood Tele (goud logo, toch een kutding), heb ook nog zo'n Mexicaanse 72 custom (met Wide Range bucker in de hals) gehad en verder heeeel veeeel gitaren met singles gehad, behalve twee Les Pauls en een ES335. Maar dit halsje mensen, dit halsje.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik ken de F kleur als champagne sparkle
    Is inderdaad lastig qua reflectie, maar in het echt is champagne echt anders: veel meer roze erin Deze is behoorlijk bruin, maar ligt best dicht tegen champagne aan.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Smaakvol, gefeliciteerd!

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Gaaaaf hoor!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.023

    Standaard

    Op deze foto zie je de kleur iets beter:



    Mooi hoor!!

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Doet me erg denken aan de koperkleur, die Fender een tijdje als enige alternatief aanbood voor de AVRI 52' Telecaster, die normaal uiteraard slechts in Butterscotch Blonde te krijgen was.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top