Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.607

    Standaard Nieuwe gitaar! Eindelijk weer eens een Fender

    Ik ben een notoire twijfelkont als het over gitaren gaat: ik mag van mezelf maar 1 elektrische tegelijk hebben (hoewel ik ook wel vals gespeeld heb) en ik was mijn Squier Jazzmaster een beetje beu. En vorige week werd ik verliefd op deze bij nota bene Bax in Amsterdam (waar ik liever niet kom), dus heb ik snel mijn Jazzmaster verkocht en dankzij de Belastingdienst kon ik deze aanschaffen. Ik vind de kleur vet, hij klinkt vet en hij speelt als een trein. Liggen nu .009 snaren op, heb wel meteen een setje .010 meegenomen. Heel erg blij mee!


  2. #2

    Standaard

    Altijd goed, die telecasters. Mooie kleur ook.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Mooi ding, congratz! Ik zou ook wel nog een mooie betaalbare tele willen voor erbij

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Aparte kleur, fancy, gefeliciteerd!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Mooi man! Burgundy Mist?

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Yep burgundy mist, SAF telecaster. Mooie aanwinst
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.607

    Standaard

    Neen, geen burgundy mist Het is een American Performer (wat ooit de Special was, de "betaalbare" USA lijn). Ik had geen zin om heel veel geld in een Professional of American Classic te steken en deze is echt te gek. Het is een kleur die lijkt op Burgundy maar dat is wat meer roze, dit is echt wat bruiner en heet volgens Fender "Penny".

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BassAgent Bekijk bericht
    Neen, geen burgundy mist Het is een American Performer (wat ooit de Special was, de "betaalbare" USA lijn). Ik had geen zin om heel veel geld in een Professional of American Classic te steken en deze is echt te gek. Het is een kleur die lijkt op Burgundy maar dat is wat meer roze, dit is echt wat bruiner en heet volgens Fender "Penny".
    Ah....ook mooi
    Leuke plank!

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Het is lastig de kleur te raden met zulke lichtreflecties op een sparkling body. Blijft overigens een mooie kleur.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  10. #10

    Standaard

    Ik vind 'm niet zo mooi, ik zie een tele liever wat ruwer, houtiger, doorleefder.
    Maar ik kan me helemaal voorstellen dat als je er op speelt dat je er heel blij van wordt. Een tele is een leuk ding zeg ik als fervent strat speler. Maar ik ben sinds kort ook de les paul aan het ontdekken. Als je de karakteristieken van de verschillende gitaren leert kennen dan word het des te leuker eigenlijk. Vandaar dat je ooit in je leven een tele geprobeert moet hebben!
    Veel plezier ermee!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top