Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1

    Standaard Pedal Power 4x4 aansluiten op Pedal Power 2 Plus

    Kan dat? Een Pedal Power 4x4 aansluiten op Pedal Power 2 Plus. Op de PP2+ zit een stroomstekker output met de vermelding van 200W max, als ik daar nu mijn PP4x4 op aansluit gaat dat dan goed komen?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Dat zijn toch allebei voedingen?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Dat zijn toch allebei voedingen?
    ja, maar ik heb een technisch inzicht van een tam konijn, dus een wijs advies is welkom.

  4. #4

    Standaard

    ...

    Gaat wat goed komen??
    Zoals Erik al zegt, het zijn allebij voedingen. Wat wil je precies bereiken?
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.584

    Standaard

    Zoals ik het begrijp wil je met één spanningskabel naar je board, welke je aansluit op je PP2+ en van je PP2+ een kort spanningskabeltje naar je PP4x4. Je PP2+ geeft aan dat je op de 230V uitgang van de PP2+ maximaal 200 watt mag aansluiten. Tja, als je PP4x4 een opgenomen vermogen heeft van minder dan 201 watt, dan is er niets aan de hand en gaat het goed komen. Lastig is alleen dat Voodoo Lab nergens het opgenomen vermogen van de PP4x4 opgeeft.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Zoals ik het begrijp wil je met één spanningskabel naar je board, welke je aansluit op je PP2+ en van je PP2+ een kort spanningskabeltje naar je PP4x4. Je PP2+ geeft aan dat je op de 230V uitgang van de PP2+ maximaal 200 watt mag aansluiten. Tja, als je PP4x4 een opgenomen vermogen heeft van minder dan 201 watt, dan is er niets aan de hand en gaat het goed komen. Lastig is alleen dat Voodoo Lab nergens het opgenomen vermogen van de PP4x4 opgeeft.
    Klopt helemaal wat je schrijft, en ja nergens staat iets van hoeveel vermogen de 4x4 nodig heeft, dus als iemand hier ervaring mee heeft dan hoor ik het graag!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.459

    Standaard

    Met 2x 12V max 400mA plus 2x9V max 400mA plus 4x9V max 100mA als uitgangen durf ik er mijn hand wel voor in het vuur te steken dat het opgenomen vermogen van de 4x4 onder de 200W blijft.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Met 2x 12V max 400mA plus 2x9V max 400mA plus 4x9V max 100mA als uitgangen durf ik er mijn hand wel voor in het vuur te steken dat het opgenomen vermogen van de 4x4 onder de 200W blijft.
    Dat klinkt behoorlijk overtuigend!

  9. #9
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein Bekijk bericht
    Mooi, super bedankt, overal naar deze info gezocht, toch deze niet gevonden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top