Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 7891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 102

Discussie: Losing my religion.

  1. #81
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.325

    Standaard



    Bowie meets Kid A ?

  2. #82
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Mario, weet jij wat Jelle gebruikt? (qua gear en software dan he)
    Weinig eigenlijk. Hij gebruikt gewoon Fruity Loops met een shitload aan VST-plug-ins. En dat draait ie op z'n laptopje. Verder gebruikt ie mijn Shure SM58 voor de zang.

    Fruity Loops..., ik weet nog dat je daar hele lullige drumbeats mee kon maken. Inmiddels is het vergelijkbaar met een wat oudere Cubase. Je kunt zelfs Reason mee laten lopen op twee dedicated spoortjes. Maar daar maakt Jelle geen gebruik van. Hij houdt het simpel.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Precies! Ik zou zo trots zijn als een hond met 7 lullen.

    Hij heeft ook niet zomaar een paar liedjes gemaakt maar doodleuk 2-3 complete albums. Doet daarnaast animatie/audiovisuele vormgeving, dus zou zelfs zijn bijbehorende eigen clips kunnen maken. Ms vindt Jelle het wel best zo, maar ik zou dit als ouder wel stimuleren om er iets meer mee te doen.

    Mijn zoon geeft niks om muziek maken, leeft voor PSV en de PS4.
    Natuurlijk ben ik trots! Maar dat zou ik ook zijn als hij geen muziek zou maken. Ik ben trots op het feit dat hij zich nooit ergens door liet beïnvloeden. Nooit gedaan ook. Hij gaat met geen enkele trend mee, heeft een zeer uitgesproken en eigenzinnige smaak qua kleding, hij heeft zijn haar al in iedere kleur van de regenboog gehad, hij neemt het altijd op voor de 'zwakkeren' en de gepeste medemens, hij laat zich op geen enkele wijze leiden..., Jelle is voor de volle 100% zichzelf. En dát is waar ik trots op ben.

    Zijn 4de album is bijna af. Hij hééft al enkele clips gemaakt, maar nog niet van zijn eigen muziek. Er is wel een korte film waarin zijn muziek gebruikt wordt. Ik heb hem vaak zat gezegd dat hij nu de kans moet grijpen om clips te maken, om meerdere redenen overigens. Maar Jelle is Jelle. Hij trekt zijn eigen plan.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #83
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Kogel is door de kerk, handdoek in de ring., Zo’n beetje 80% heb ik nu te koop gezet. 2 gitaren blijven vooralsnog over, een MIJ Strat en een MIK Epi. 2 halfstacks worden vervangen door een buizen combootje. Strymon gedoe er uit, 2-3 analoge trapdozen over.
    Vandaar uit zie ik wel weer verder, either minimal, or nothing at all..
    Laatst gewijzigd door MarkS; 3 april 2019 om 21:35

  4. #84
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    Versimpelen is denk ik wel goed af en toe. Mag ik vragen waar je je gear te koop hebt gezet?

  5. #85
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Marktplaats.

  6. #86
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Congrats! Ga ik ook nog doen. Het enige wat me nu tegenhoudt is het MP gedoe.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  7. #87
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    Ik heb betere ervaringen met MP als koper dan als verkoper. Maar ik bén ook meer een koper dan een verkoper haha. Je kunt natuurlijk ook een break nemen zónder te verkopen. Maar ja het zijn wel centjes en die kun je vaak goed gebruiken voor andere dingen. En ik denk dat er heel veel mooie muziekspullen ongebruikt bij iemand liggen, terwijl een ander er blij mee zou zijn. Succes met het gedoe.

  8. #88
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Kogel is door de kerk, handdoek in de ring., Zo’n beetje 80% heb ik nu te koop gezet. 2 gitaren blijven vooralsnog over, een MIJ Strat en een MIK Epi. 2 halfstacks worden vervangen door een buizen combootje. Strymon gedoe er uit, 2-3 analoge trapdozen over.
    Vandaar uit zie ik wel weer verder, either minimal, or nothing at all..
    Jammer dat ik voor de komende 9 tot 11 maanden al weet wat ik met mijn centen doen ga, anders had ik wellicht nog het een en ander van je over kunnen nemen. Heb je je spul hier ook al neergezet ergens (voor de liefhebber), want Maarten is nu ook eindelijk weer overgestapt op de pedaaltjes en hij kan zich soms maar slecht inhouden.

    Wel jammer dat het toch deze vlucht moest nemen. Aan de andere kant....., als je er geen kloten mee doet kan ik me voorstellen dat je het op den duur ook wel een keer gezien hebt. Verdomme, die Marshall top van je...., die 's nie vies, toch?
    Zie je nou wat je doet? Nu krijg ik weer jeuk op plekken waar ik het niet hebben wil.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  9. #89
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Jammer dat ik voor de komende 9 tot 11 maanden al weet wat ik met mijn centen doen ga, anders had ik wellicht nog het een en ander van je over kunnen nemen. Heb je je spul hier ook al neergezet ergens (voor de liefhebber), want Maarten is nu ook eindelijk weer overgestapt op de pedaaltjes en hij kan zich soms maar slecht inhouden.

    Wel jammer dat het toch deze vlucht moest nemen. Aan de andere kant....., als je er geen kloten mee doet kan ik me voorstellen dat je het op den duur ook wel een keer gezien hebt. Verdomme, die Marshall top van je...., die 's nie vies, toch?
    Zie je nou wat je doet? Nu krijg ik weer jeuk op plekken waar ik het niet hebben wil.

    Ik heb er gewoon echt geen enkele lol meer in.
    Maar voor mijn gemoedsrust blijft er nog wel wat staan. Ik ken mezelf...
    Sterker nog, ergens volgende week gaat 1 van de 2 blijvertjes naar Patrick voor een afstelbeurt.

    Gitaarmarkt schiet niet op...

    Wie is Maarten?

    Een halfstack is niets voor jou. Teveel gesjouw.

  10. #90
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Ik heb er gewoon echt geen enkele lol meer in.
    Maar voor mijn gemoedsrust blijft er nog wel wat staan. Ik ken mezelf...
    Sterker nog, ergens volgende week gaat 1 van de 2 blijvertjes naar Patrick voor een afstelbeurt.

    Gitaarmarkt schiet niet op...

    Wie is Maarten?

    Een halfstack is niets voor jou. Teveel gesjouw.
    Aaaaah Patrick. Straks kom je met een volledig op jouw wensen aangepaste gitaar thuis.

    Gitaarmarkt kan best opschieten. Gisteren twee pedaaltjes erop gezet. Nu al (bijna) verkocht. En eerder heb ik ooit vrijwel al mijn pedaaltjes ineens op MP gezet. Binnen een week had ik alles verkocht. Zeg ik er meteen bij dat ik toen bewust heel erg onder de prijs was gaan zitten. Sterker, ik heb toen mijn Boss CE-2 (Japans, met het juiste label) voor 3 tientjes verkocht, terwijl ook toen al duidelijk was dat het ding steeds duurder werd op de 2de hands markt.

    Maarten is de andere gitarist van dat countrygedoe. Goeie gast.

    Een half stack is enorm iets voor mij, alleen kan ik het zelf niet meer sjouwen en mijn bandgenootjes gaan dat niet voor mij doen. En iets zegt me dat je die half stack niet wegdoet voor 220 euro.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top