Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Route 66 Cover!

  1. #1

    Standaard Route 66 Cover!

    Tijdens een jamsessie speelde we Route 66 van Chuck Berry. Hoewel mijn solo sound echt volkomen ruk was (Marshall MG30DFX in een mengpaneel, want gain knop van het overdrive kanaal heeft kuren en is dus aan of uit) vond ik het qua chuck berry licks wel redelijk gaan.



    Alleen zonde he, als een sound slecht is ga je ook slechter spelen.

  2. #2
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Gaat toch niet verkeerd Braddie? Wanneer je bij een jam een bestaand nummer speelt heb je niet de totale vrijheid als wanneer je met je jammaten helemaal niets afspreekt. Je zit dan zeker in deze stijl een beetje vast aan een bepaald soort gitaarwerk. Het gaat je niet slecht af hoor.

  3. #3

    Standaard

    Oh, ik vond de solo zelf ook niet eens heel verkeerd gaan, heb dat Chuck Berry stijltje wel redelijk onder de knie volgens mij, maar meer dat ik de sound van de solo matig vond, toch maar eens kijken naar een GT-6 of zo

  4. #4
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Als de sound en de feel je bevalt een bijzonder handig apparaat die GT-6, volledig programmeerbaar en oneindig veel mogelijkheden. Mij liggen die dingen (helaas) niet zo. Ik heb gisteren nog een MS-3 uitgeprobeerd maar dat is het toch ook niet voor mij.
    De ME-5 en/of een schakelsysteem met losse pedalen liggen me beter.
    Laatst gewijzigd door Brad; 17 januari 2019 om 17:19

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top