Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 24

Discussie: Camille Eduardus

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard

    Welgemeend en enorm verdiend compliment

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 augustus 2006
    Locatie
    leuven
    Berichten
    490

    Standaard

    Indrukwekkend, beste kerel. Iets zinniger weet ik er niet over te zeggen

  3. #13

    Standaard

    Ik hou het ook gewoon op: Mooi man!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard

    Mocht je ooit een elektrische gitaarsolo of geprogrammeerde strijkers of iets dergelijks willen, ik zou me vereerd voelen dat voor je te doen Charlie.

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Mocht je ooit een elektrische gitaarsolo of geprogrammeerde strijkers of iets dergelijks willen, ik zou me vereerd voelen dat voor je te doen Charlie.
    Wat een sympathiek aanbod, Fusion. Vooral de elektrische gitaar mis ik soms als ik aan het componeren ben. Had vroeger een mooie Fender strat, maar verkocht die (daar heb ik nog altijd spijt van) om akoestisch verder te kunnen. Hoewel geen held als sologitarist, kon ik ooit aardig meekomen in een coverband waarin ik jarenlang speelde. Helaas deed een herseninfarct mij de das om. Een van de gevolgen daarvan was en is dat ik geen hard geluid meer kan verdragen. Hou je aanbod graag in gedachten.
    Een tweede jeugd, met een punt. Geen punt!
    Charlie McD Sr

    Lyrics & Music on Youtube

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Charlie McD. Bekijk bericht
    Wat een sympathiek aanbod, Fusion. Vooral de elektrische gitaar mis ik soms als ik aan het componeren ben. Had vroeger een mooie Fender strat, maar verkocht die (daar heb ik nog altijd spijt van) om akoestisch verder te kunnen. Hoewel geen held als sologitarist, kon ik ooit aardig meekomen in een coverband waarin ik jarenlang speelde. Helaas deed een herseninfarct mij de das om. Een van de gevolgen daarvan was en is dat ik geen hard geluid meer kan verdragen. Hou je aanbod graag in gedachten.
    Mijn vrouw heeft hetzelfde gehad met dezelfde gevolgen. Erg rot. Ook veel licht en beweging. Eigenlijk alles wat met prikkelverwerking heeft te maken. Een gigantische impact op iemands leven in ieder geval. Hoe gaat het verder? Wel fijn dat je nog muziek kunt maken ..en hoe!

  7. #17

    Standaard

    Ja Pasqual, ik herken dat allemaal. Ik loop de hele dag tegen mijn eigen lichaam aan, hoewel dat eigenlijk mijn hersens zijn. Ik was een sporter, schreef boeken, maar het komt er niet meer van. Dat gebrek aan energie! Dat creëert een enorme sociale handicap, waar mijn vrouw ook onder lijdt. Muziek maken gaat mij nog het beste af. Dat kan ik op mijn goede momenten doen en kan heel gedoseerd. Opnemen in mijn studiootje is op het randje... Dat is wel weer intensief en dan speelt mijn tinnitus die ook een gevolg is van het infarct vaak extra op. Maar goed man, we zijn er nog. Het had heel anders kunnen aflopen. Ik tel mijn zegeningen ook maar vaak. Dank voor je interesse. Veel sterkte ook voor je vrouw en jou.
    Een tweede jeugd, met een punt. Geen punt!
    Charlie McD Sr

    Lyrics & Music on Youtube

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.026

    Standaard

    Bedankt! Ik wil je topic niet kapen maar zeer herkenbaar allemaal. Concerten, feesten, grote happenings, muziek maken (djembé) zit er allemaal niet meer in, of zeer selectief en dan de consequenties aanvaarden: chaos in de hersenpan en dagenlang last van hebben. Jezus, gemeen hoor, zo'n beroerte...

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jasses Bekijk bericht
    Indrukwekkend, beste kerel. Iets zinniger weet ik er niet over te zeggen
    Zinniger hoef je het beslist ook niet te maken. Dank!
    Een tweede jeugd, met een punt. Geen punt!
    Charlie McD Sr

    Lyrics & Music on Youtube

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    Ik hou het ook gewoon op: Mooi man!
    Dank, Max, dat maakt me blij!
    Een tweede jeugd, met een punt. Geen punt!
    Charlie McD Sr

    Lyrics & Music on Youtube

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top