Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 20
  1. #11

    Standaard

    Van Fender zijn ze ook niet duur. Erg goed!, maar heel stug

  2. #12
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Waarom wil je recht aan één kant? Misschien een domme vraag, maar ik heb haaks/haaks aan patchkabels gesoldeerd. Dat neem toch minder ruimte in?

    Overigens als je een goedkope looper zoekt kijk dan hier eens naar: https://www.thomann.de/nl/harley_ben...f=search_prv_6
    Bij de looper die ik op het oog heb (van Palmer) schijnt het volgens een recensie lastig te zijn om een haakse plug in het apparaat te steken. Daarbij ben ik niet van plan een pedalboard te maken maar de boel gewoon aan te sluiten op de vloer.
    Laatst gewijzigd door Brad; 18 januari 2019 om 11:08

  3. #13
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Ik heb een lading patchkabels van Thomann gehaald. Bevallen me goed en zijn in meerdere maten te krijgen, zoals deze: https://www.thomann.de/nl/pro_snake_...nkel_015_m.htm
    Een merk zoals Cordial is prima en hoeft ook niet veel te kosten: https://www.thomann.de/nl/cordial_cfi_03_rr.htm
    Gezocht: Ibanez DE7

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Oooeeeh programmeerbaar switching system... niet bang dat het wat met je "tone" doet en ze zijn midi he
    Sommige switchers en vooral slechte kabels zijn tonesuckers.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Oooeeeh programmeerbaar switching system... niet bang dat het wat met je "tone" doet en ze zijn midi he
    Sommige switchers en vooral slechte kabels zijn tonesuckers.
    Palmer heeft geen MIDI volgens mij. En idiot-proof, dus dat komt wel goed.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Waarom de Palmer Brad, de HB, waarvan ik een linkje poste is een tientje duurder of zo, en kan uiteindelijk meer. Ik denk ook niet dat je het verschil gaat horen tussen die twee........ Of heb je nog wat speciaals met de Palmer?

  7. #17
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Nee minimaal 20 euro duurder want bij de HB moet je nog een voeding erbij kopen. Verder is die Palmer wat smaller dan de HB, dat vind ik ook wel prettig. Wat die Palmer mist is een midi-out en schakelfuncties voor je amp maar dat ga ik toch niet gebruiken, ik wil met deze rig uitsluiten pedalen gebruiken op een clean afgestelde amp.. Vandaar de Palmer.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    OK dat begrijp ik, maar als je smaak veranderd qua style muziek, dan zit je weer, dan is goedkoop duurkoop. En omdat de looper/switcher niet op een board gaat maakt die centimeter extra breedte toch ook niet uit? Ook heeft de Palmer geen mute/tuner mute.

    De HB kan idd midi signalen verzenden maar ook amps switchen wat je normaal met een los pedaaltje doet, en heeft twee master loops met onderverdeeld weer vier loops per master loop.

    Maar goed, ik kan niet in jouw portemonee en vloeroppervlakte kijken. En ik zal ook niet beweren dat de HB zaligmakend is, al doet hij alles wat ik wil, en nog veel meer.......

  9. #19
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ja dat klinkt eigenlijk best goed, je weet inderdaad ook nooit of ik ooit nog (tweede hands) een boetiek pedaal koop met midi mogelijkheden. Of dat ik een ander apparaat met midi hiermee wil combineren (Mijn ME-5 bijvoorbeeld) Ik ga er toch nog eens even induiken. Hoe dan ook bedankt voor de tip en info.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Succes! En als je vragen hebt over de fxl8pro dan hoor ik het wel.......

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top