Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarmike Bekijk bericht
Tof gedaan hoor! De lead gitaren hoor ik vrij zacht/ver weg. Dat kan aan mijn speakers liggen.
Klopt wel hoor, ik mix de sologitaar vaak graag wat dieper in de mix, zodat het er niet teveel los van gaat staan, maar ik vind 'm in deze versie ook net iets te zacht. dus ga ik nog veranderen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jasses Bekijk bericht
Lekker hoor. Ik hoor hier en daar likjes van vanalles, maar mijn brein komt er niet uit wat precies... Jammer dat er geen zang bij zit. Het thema leent zich er voor, denk ik.

Neen, weet ik zeker.

Ik ging ook zeggen, de bas zit te ver weg, en het klinkt allemaal beetje hol...en vreemd...te vreemd.... verdacht vreemd... En zo leerde ik dat de kabel van mijn koptelefoon stuk is. Dus na wat geprul en gepulk kan ik dat corrigeren en zeggen: neen hoor, die mening deel ik eigenlijk niet, bas is wel genoeg aanwezig.

Als enig puntje van bijkomend advies: mix je hi-hats verder weg, of misschien beter, die drumpartij mag wat bijgekruid worden (of allebei). Die hats blijven zo constant op de maat doortikken, en prikken er zo hard doorheen, het is bijna alsof er metronoom opstaat.

Maar dus vooral in conclusie, cool stukkie, verder uitwerken!
Dank je wel. Inderdaad, die Hi hat gaat er iets te hard doorheen, dat ga ik ook aanpassen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Charlie McD. Bekijk bericht
Lekkere sound en heerlijk gitaarwerk! Een break met even iets heel verrassend zou het stuk nog spannender maken. Maar zoals het al is, zit ik al te genieten.
Dank je wel! Tof om te lezen.

Dank jullie alsnog (na al die maanden) voor jullie reacties. Ik stel ze erg op prijs.