Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11

Discussie: Sinister Hall

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard Sinister Hall

    Weer eens wat opgenomen.

    Ik hoor graag wat je ervan vindt.

    Sinister Hall
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Lekker hoor. Ik hoor hier en daar een likje Rainbow... Jammer dat er geen zang bij zit. Het thema leent zich er voor, denk ik.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #3

    Standaard

    Hij’s fijn! Ietsje sinister, maar we waren gewaarschuwd.
    Zullen we een sterk staaltje plagiaat gaan doen?
    Nou vooruit, deze recidivist kan wel tegen wat humor:

    Lekker hoor. Ik hoor hier en daar een likje Wishbone Ash........ Jammer dat er geen zang bij zit. Het thema leent zich er voor, denk ik.

    Zie je? Valt niet eens op, denk ik.
    Voor de rest? Nice, je mag me hier iedere maand voor wakker maken.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Drums doen me meteen denken aan het ZZ-Top disco-album Eliminator.
    Goede geluidjes, leuke compositie.
    De bas had van mij iets meer naar voren in de mix gemogen. Je hoort hem wel en er gebeurt niks spannends, maar het klinkt naar mijn mening wat dunnetjes, iets meer meer ballen mag het wel hebben.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Jammer dat er geen zang bij zit. Het thema leent zich er voor
    Klopt; nu lijkt het voor mij eerder een vehikel waar je je - overigens goeie - skills in etaleert. Niks mis mee, maar als instrumentaal nummer schiet de compositie voor mij wat te kort. Neemt niet weg dat er een lekkere groove in zit.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Lekker hoor. Ik hoor hier en daar een likje Rainbow... Jammer dat er geen zang bij zit. Het thema leent zich er voor, denk ik.
    Dank je wel! Altijd een compliment als iemand wat Blackmore in mijn spel terughoort!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Hij’s fijn! Ietsje sinister, maar we waren gewaarschuwd.
    Zullen we een sterk staaltje plagiaat gaan doen?
    Nou vooruit, deze recidivist kan wel tegen wat humor:

    Lekker hoor. Ik hoor hier en daar een likje Wishbone Ash........ Jammer dat er geen zang bij zit. Het thema leent zich er voor, denk ik.

    Zie je? Valt niet eens op, denk ik.
    Voor de rest? Nice, je mag me hier iedere maand voor wakker maken.
    Vriendelijke groet, Gus
    Dank je Gus! Wishbone Ash... ik heb ze oit op een festival gehoord en ik weet dat ze bekend staan om hun twinsoli, maar voor de rest... Ik neem me al 20 jaar voor om er eens iets van te gaan luisteren, maar het komt er maar nooit van.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Drums doen me meteen denken aan het ZZ-Top disco-album Eliminator.
    Goede geluidjes, leuke compositie.
    De bas had van mij iets meer naar voren in de mix gemogen. Je hoort hem wel en er gebeurt niks spannends, maar het klinkt naar mijn mening wat dunnetjes, iets meer meer ballen mag het wel hebben.
    Oké... ik had 'm al ietsje verder naar voren in de mix gezet, maar blijkbaar nog niet genoeg. Ik zal eens kijken... Dank voor het luisteren en je reactie!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Klopt; nu lijkt het voor mij eerder een vehikel waar je je - overigens goeie - skills in etaleert. Niks mis mee, maar als instrumentaal nummer schiet de compositie voor mij wat te kort. Neemt niet weg dat er een lekkere groove in zit.
    Ja, jullie slaan de spijker wel op de kop. Het nummer was aanvankelijk ook voor m'n bandje met zang bedoeld, maar ik ben er thuis wat mee gaan spelen en toen werd het dit.
    Dank voor het luisteren en het compliment over mijn skills.

    Dank voor de toffe reacties!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Tof gedaan hoor! De lead gitaren hoor ik vrij zacht/ver weg. Dat kan aan mijn speakers liggen.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 augustus 2006
    Locatie
    leuven
    Berichten
    490

    Standaard

    Lekker hoor. Ik hoor hier en daar likjes van vanalles, maar mijn brein komt er niet uit wat precies... Jammer dat er geen zang bij zit. Het thema leent zich er voor, denk ik.

    Neen, weet ik zeker.

    Ik ging ook zeggen, de bas zit te ver weg, en het klinkt allemaal beetje hol...en vreemd...te vreemd.... verdacht vreemd... En zo leerde ik dat de kabel van mijn koptelefoon stuk is. Dus na wat geprul en gepulk kan ik dat corrigeren en zeggen: neen hoor, die mening deel ik eigenlijk niet, bas is wel genoeg aanwezig.

    Als enig puntje van bijkomend advies: mix je hi-hats verder weg, of misschien beter, die drumpartij mag wat bijgekruid worden (of allebei). Die hats blijven zo constant op de maat doortikken, en prikken er zo hard doorheen, het is bijna alsof er metronoom opstaat.

    Maar dus vooral in conclusie, cool stukkie, verder uitwerken!

  9. #9

    Standaard

    Lekkere sound en heerlijk gitaarwerk! Een break met even iets heel verrassend zou het stuk nog spannender maken. Maar zoals het al is, zit ik al te genieten.
    Een tweede jeugd, met een punt. Geen punt!
    Charlie McD Sr

    Lyrics & Music on Youtube

  10. #10
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Goed solowerk. Ook die ambient (toetsen?) partij op de achtergrond is ok en geeft extra sfeer aan het geheel.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top