Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 35 van 35
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 november 2001
    Locatie
    Cuijk
    Berichten
    578

    Standaard

    Ja idd!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 augustus 2006
    Locatie
    leuven
    Berichten
    490

    Standaard

    Blij om eindelijk nog eens werk van je te horen! Ik herinner me inderdaad de vorige versie ook nog. Je mag wel trots zijn op zo'n eindresultaat. Ik denk dat mijn enige kritiek is dat de tekst niet zo mijn ding is, maar het stoort me ook niet. Dus niet echt belangrijk...
    Ik vind het zelf toch altijd speciaal als een oud nummer dat al lang meegaat eindelijk een vaste vorm krijgt na een definitieve opname. Iets dat ik persoonlijk toch altijd even vier, doen jullie dat ook maar.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jasses Bekijk bericht
    Blij om eindelijk nog eens werk van je te horen! Ik herinner me inderdaad de vorige versie ook nog. Je mag wel trots zijn op zo'n eindresultaat. Ik denk dat mijn enige kritiek is dat de tekst niet zo mijn ding is, maar het stoort me ook niet. Dus niet echt belangrijk...
    Ik vind het zelf toch altijd speciaal als een oud nummer dat al lang meegaat eindelijk een vaste vorm krijgt na een definitieve opname. Iets dat ik persoonlijk toch altijd even vier, doen jullie dat ook maar.
    Bedankt! Binnenkort komt er nog eentje van dezelfde opname-sessie. Zelfde man achter de knoppen. En met binnenkort bedoel ik 'wanneer hij klaar is' maar de verwachting is binnen nu en een week of 4. En oude nummers nieuw leven inblazen kan zeker leuk zijn. En zeker als het resultaat goed is. Maar toegegeven: Ik heb me moeten laten overhalen want ik zag het niet (meer) zo zitten in dit nummer. Maar toen ik het resultaat hoorde was ik toch wel erg blij!

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 augustus 2006
    Locatie
    leuven
    Berichten
    490

    Standaard

    Is het de bedoeling dat er uiteindelijk een album of een ep van komt? Ikzelf hou nogal vast aan die gedateerde formats, ik weet niet echt waarom... Ik begrijp dat gevoel ook wel over het nieuw leven inblazen van oude nummers. Ik heb zelf een nogal een grote "ideeëndoos", waarin vanalles zit van enkele vluchtig op de trein neergekrabbelde tekstregels tot volledig uitgewerkte nummers. Toch grabbel ik zelden uit die doos voor concrete repetities en naderende opnamesessies, ik zal vrijwel altijd kiezen mijn meest recente vondst uit te werken. En in de lege momenten tussen de concrete sessies groeit de doos gestaag verder.

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Nee, geen EP of zo. We gooien alles online en diegene die wilt streamen die streamt en diegene die wil downloaden mag dat...(denk ik, weet ik nog niet zeker). Is toch ter promotie maar vooral erg leuk om eens een fatsoenlijke opname van je muziek te hebben.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top