Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 35
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Met masteren kun je dingen vaak nog aardig opknappen, maar zoals een beroemde studiotechnicus zei (ik weet niet meer welke Amerikaan het was): je kunt een drol leuk aankleden, een mooi hoedje opzetten en een mooie das omdoen, maar het blijft een drol.

    Ik bedoel daar uiteraard niet jullie muziek mee, maar sommigen komen met bagger bij de masteraar en denken dat die er goud van kan maken.
    Grappig dat je daar over begint! Daar hebben we het woensdag ook over gehad. Hij gaat in ieder geval een master maken zoals hij denkt dat het moet en dan zien we wel wat er van komt. Je kunt uiteraard ook een fijne opname naar de klote helpen. Wellicht dat onafhankelijke oren nog nuttig kunnen zijn. Iemand die tot nu toe nog vreemd is met deze productie...we zullen zien. Eerst komt er nog een lied aan waarschijnlijk deze week. Die zal ik hier ook posten.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Dank u! Ik ga nog even masturberen na zoveel complimenten
    (Of is dat raarrrr?)
    Nee joh, je moet ook een beetje aandacht aan jezelf besteden!

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Ik ga nog even masturberen na zoveel complimenten
    Wacht nog even; ik vind het indrukwekkend wat jullie hebben neergezet en ik kan me in de meeste complimenten ook vinden.
    Toch twee dingetjes die me opvielen: na 2.30 komt er een vreemde wending, die ik een beetje ...tja... nou ja, ik zou er wat anders van gemaakt hebben. Het klinkt alsof jullie dachten: laten we het zó maar doen, dan zijn we er van af. Het tweede is de zang vanaf 5.28: ik kan de toonsoort melodieus volstrekt niet rijmen met die van de begeleiding. Een aantal keren beluisterd, misschien juist de bedoeling, maar bij mij knerpt het een beetje...
    Toch overall: chapeau!!!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Wacht nog even; ik vind het indrukwekkend wat jullie hebben neergezet en ik kan me in de meeste complimenten ook vinden.
    Toch twee dingetjes die me opvielen: na 2.30 komt er een vreemde wending, die ik een beetje ...tja... nou ja, ik zou er wat anders van gemaakt hebben. Het klinkt alsof jullie dachten: laten we het zó maar doen, dan zijn we er van af. Het tweede is de zang vanaf 5.28: ik kan de toonsoort melodieus volstrekt niet rijmen met die van de begeleiding. Een aantal keren beluisterd, misschien juist de bedoeling, maar bij mij knerpt het een beetje...
    Toch overall: chapeau!!!
    Bedoel je misschien na 3.00 ipv 2.30?
    Anders zie ik niet wat er anders is als het refreintje daarvoor. Maar dat kan natuurlijk. Het rustige intermezzo (vanaf 3.00) is -in mijn ogen- bedoeld als opmaat naar de solo's. Vanaf 5.28 komen we weer terug naar het hoofdthema maar ipv de oorspronkelijke toonsoort (D-mineur) is het nu B-mineur en dat hoort zich anders aan. Ik denk dat je onbewust in de gaten had dat er iets anders was... Maar bedankt voor het luisteren en je mening wordt zeker gewaardeerd! (Niet dat we nog iets gaan veranderen)

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Man man, wat een epicness. Zou dit nummer wel eens willen horen met echt een top zanger. Maar petje af hoor, nondeju wat een track.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarmike Bekijk bericht
    Man man, wat een epicness. Zou dit nummer wel eens willen horen met echt een top zanger. Maar petje af hoor, nondeju wat een track.
    Mijn dank is groot!

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Ik vind het een knappe song. Het begin is erg sterk en veelbelovend. Als ik dan een slak zout moet leggen: die lekkere groove van het eerste deel valt wat weg in het middendeel waarin het erg symfonisch wordt. Daar verslapt mijn aandacht. Ik zou het nummer wat inkorten en een paar hooks inbouwen om het spannend te houden. Maar nogmaals: sterk materiaal.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Ik vind het een knappe song. Het begin is erg sterk en veelbelovend. Als ik dan een slak zout moet leggen: die lekkere groove van het eerste deel valt wat weg in het middendeel waarin het erg symfonisch wordt. Daar verslapt mijn aandacht. Ik zou het nummer wat inkorten en een paar hooks inbouwen om het spannend te houden. Maar nogmaals: sterk materiaal.
    Thanx! Bedankt voor je feedback

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 november 2001
    Locatie
    Cuijk
    Berichten
    579

    Standaard

    Lekker nummmer, klinkt echt super! Mooie opbouw en goed gespeeld!

    Offtopic: ik heb pas volgens mij jullie toetsenist ontmoet, in Maastricht op een fototentoonstelling.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roger Bekijk bericht
    Lekker nummmer, klinkt echt super! Mooie opbouw en goed gespeeld!

    Offtopic: ik heb pas volgens mij jullie toetsenist ontmoet, in Maastricht op een fototentoonstelling.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ha Roger,
    Bedankt man!
    En je hebt Hans dan bij het Bonnefantenmuseum gezien bij een expositie over pesten...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top