Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 35
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Het begin zou zo op 'A Momentary Lapse Of Reason' passen. Het zanggedeelte pakt me iets minder, maar vanaf de gitaar- en toetsensolo zit ik er weer helemaal in. Gaaf hoor! Klinkt echt goed!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.916

    Standaard

    Zo dan! Lekker hoor
    "Meten is weten, gissen is missen"

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stratman70 Bekijk bericht
    Het begin zou zo op 'A Momentary Lapse Of Reason' passen. Het zanggedeelte pakt me iets minder, maar vanaf de gitaar- en toetsensolo zit ik er weer helemaal in. Gaaf hoor! Klinkt echt goed!
    Ha Strat...weer among the living? Bedankt voor het luisteren! En "Momentary"....ik ben niet vies van een beetje PF. Alleen berust dit op toeval (zeggen ze allemaal...) want toen ik dit lied heb geschreven, kon ik dit album nog niet..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Zo dan! Lekker hoor
    Thanks Vind ik ook

  4. #14
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.706

    Standaard

    Ja, dit is mijn smaak wel als YES fan, mooi stukkie muziek.

    Ik kan er van alles over gaan vertellen, maar ik weet hoe moeilijk het is en het kan altijd beter zeggen ze, maar doe het maar eens.

    Ik vind het mooi, punt.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Ja, dit is mijn smaak wel als YES fan, mooi stukkie muziek.

    Ik kan er van alles over gaan vertellen, maar ik weet hoe moeilijk het is en het kan altijd beter zeggen ze, maar doe het maar eens.

    Ik vind het mooi, punt.
    Nou Han, dit vind ik geen straf om dit van jou te horen! Thanks

  6. #16
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.706

    Standaard

    Ja man, deze muziek mixen is verre van simpel en als je het dan zo voor elkaar weet te krijgen, heb je wat gepresteerd.

    Het moeilijke is om het detail zoveel mogelijk te behouden en daarvoor moet er voor elk onderdeel de ruimte zijn en dat is hardstikke moeilijk. En wil je dat goed voor elkaar krijgen dan heb je meerdere superieure monitoren nodig en dan nog moet je het op allerlei systemen en speakers gaan beluisteren.

    Maar ik vind het hele stuk interessant, zit goed in elkaar en heeft spannende wendingen.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Het leuke van deze mix is dat we Gavin (Harte) zijn gang hebben laten gaan in eerste instantie zonder onze bemoeienissen. Vooral omdat hij het vanaf het begin aardig voor elkaar had. Zijn mix was meteen 'spot-on'. We hebben alleen nog wat suggesties gedaan wat we zouden willen veranderen, wat we overigens afgelopen woensdag hebben gedaan en wel met maar 2 bandleden en Gavin. Ik zou bijna willen zeggen 'hoe minder zielen, hoe meer vreugd' in het geval van mixen. Het is al moeilijk zat om je eigen muziek te luisteren als geheel zonder je eigen ding er zo goed mogelijk uit te halen. Ik denk dat ons dat vrij aardig is gelukt. Het enige dat nu nog rest is een mastering van het geheel. Maar dit zal niet veel anders gaan klinken dan dit.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik vind het heel goed. Zowel qua muziek als het spel en de mix. Petje af hoor...!!

  9. #19
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.706

    Standaard

    Met masteren kun je dingen vaak nog aardig opknappen, maar zoals een beroemde studiotechnicus zei (ik weet niet meer welke Amerikaan het was): je kunt een drol leuk aankleden, een mooi hoedje opzetten en een mooie das omdoen, maar het blijft een drol.

    Ik bedoel daar uiteraard niet jullie muziek mee, maar sommigen komen met bagger bij de masteraar en denken dat die er goud van kan maken.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik vind het heel goed. Zowel qua muziek als het spel en de mix. Petje af hoor...!!
    Dank u! Ik ga nog even masturberen na zoveel complimenten
    (Of is dat raarrrr?)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top