Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops Bekijk bericht
eerlijk gezegd is dit helemaal mijn ding, gewoon jammer dat ik geen gitaar heb om dit te proberen :-(

maar even wat anders, misschien voor jou ook mogelijk.

1 in mijn vroegere vak als lijstenmaker moesten we wel eens schildersdoek dat bijvoorbeeld gescheurd was op masonite plakken.
dat deden we dan met een watervast behanglijm die niet kon schimmelen.
2 op een dagbesteding waar ik stage liep maakten ze met een speciale vloeistof kinderspijkerbroeken hard om daar staande poppen van te maken.
hoezeer het wil plakken/lijmen/schuren weet ik niet maar hard werd het wel.
3 deze topic gaat over het lakken van fender tweed versterkers, misschien nuttige info?
http://www.tdpri.com/threads/how-muc...-tweed.130438/

dank je voor de uitleg, ga hem verder zeker volgen

Tja, geld... Ik overwoog nog even om zo'n goedkope Harley Benton te kopen bij Thomann en die dan te pimpen, dan ben je ook goedkoper uit, maar dit is leuker. Ondertussen had ik voor het geld dat ik nu heb uitgegeven ook een nieuwe Fender Player strat kunnen kopen, maar ja.

Dank voor de tips en de link. Ik lees ook wel eens dat mensen in de VS ModgePodge gebruiken, een of ander knutselspulletje dat ook mooi glad maakt, maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Weet je nog hoe die kinderspijkerbroekenvloeistof heet? Dan ga ik daar eens achteraan.
Die tweed-link is leuk, vooral omdat de antwoorden weet typische TDPRI zijn, namelijk de een weet het beter dan de ander. ;-) Overigens nog nooit gehoord dat iemand versterkers zou moeten lakken, maar het is natuurlijk best logisch, want tweed is ook maar een stof.