Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 56789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 90

Discussie: Fazley FLP318SB

  1. #61
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gypsy Bekijk bericht
    Hé Luke, ik speel nauwelijks twee jaar electrisch op een squiertje en wilde eens een ander geluid. Ik kijk veel naar die free guitaar lessen op you tube (Justin, Marty Schwartz en nog anderen) Vaak zie ik dan een LP model passeren en dat klinkt gewoon lekker anders. Ik hou wel van classic rock, hard rock dus rock georieënteerd, rockblues enz.. Ik ben dan geneigd te kiezen voor de HB CS costum als ik de demo tussen beide gitaren moet geloven. https://www.youtube.com/watch?v=xbD657X0FV8.
    Ah klinkt goed! Die HB’s zien er goed uit en lijken me erg tof, voor dat geld! Post je een topic als ie binnen is?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  2. #62
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 november 2014
    Locatie
    Heusden
    Berichten
    116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Ah klinkt goed! Die HB’s zien er goed uit en lijken me erg tof, voor dat geld! Post je een topic als ie binnen is?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Dat zal ik zeker doen, dank allen.
    Laatst gewijzigd door gypsy; 9 januari 2019 om 12:23

  3. #63

    Standaard

    Nu bij Bax heb je van Fazley de startist serie, Inc gigbag. Mijn beperkte gitaarkennis zegt dat dat ook wel leuke budget gitaren zijn.

    https://www.bax-shop.nl/nieuws-items...rische-gitaren

    Las ik net een advertentie van in de gitarist, ziet er leuk uit en dat is maar goed ook anders was het een waardeloze advertentie.

  4. #64

    Standaard

    Grapje, zijn geen humbuckers en helemaal geen LP's.

  5. #65
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.498

    Standaard

    Zowieso zou ik zoals gezegd zeer wantrouwig zijn tov Fazley ook al beweren ze nu een nieuwe verbeterde lijn uit te brengen !

  6. #66
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    Wat een groot verschil bestaat er tussen de reputatie van Fazley (Bax) en Harley Benton (Thomann). Doet Bax iets fout?

  7. #67
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Bax kiest de verkeerde fabrieken om hun private label gitaren te maken. Of ze willen ze te goedkoop. Een botyom line gitaar die hier voor 80€ wordt verkocht incl btw zal qua productiekosten niet meer dan €25 denk ik. En dat kan natuurlijk niet echt.

  8. #68
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twoerd Bekijk bericht
    Wat een groot verschil bestaat er tussen de reputatie van Fazley (Bax) en Harley Benton (Thomann). Doet Bax iets fout?
    Tsja, ik weet het niet, maar die Fazley dingen is echt gewoon het goedkoopste van het goedkoopste. Gewoon niks waard als je al een beetje kunt spelen.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  9. #69
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 november 2014
    Locatie
    Heusden
    Berichten
    116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Tsja, ik weet het niet, maar die Fazley dingen is echt gewoon het goedkoopste van het goedkoopste. Gewoon niks waard als je al een beetje kunt spelen.
    Ik speel nu 2 jaar electrisch gemiddeld 2à3uur per dag. Natuurlijk is dat niks vergeleken met iemand die al een tiental jaren (meestal vanaf jonge leeftijd is gestart) speelt. Hmm ik reken me natuurlijk nog altijd bij de beginnelingen maar ik verdien intussen wel beter dan het goedkoopste van het goedkoopste durf ik te zeggen. De Fazley buiten beschouwing gelaten heb ik toch vertrouwen in die HB costum en die is ook niet duur. Hmm de knop bestellen durf ik nog niet helemaal indrukken

  10. #70
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Als je 2 uur per dag speelt verdien je wel een knappe gitaar. Maar ik zou hem ook daarna door een prof naar jouw wens laten afstellen. Dat heb je er nog meer plezier van.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top