Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 90

Discussie: Fazley FLP318SB

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Moet het persé een lp zijn of mag het ook een ander model met humbuckers zijn ? Wat voor muziek wil je spelen ?
    Tip : Een hele toffe gitaar , zeer confortabel zittend te bespelen vind ik de guild jetstar. Moet binnen de 600 Eur kunnen.

  2. #12

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 november 2014
    Locatie
    Heusden
    Berichten
    116

    Standaard

    He Denis mijn voorkeur gaat toch wel hoofdzakelijk uit naar classic rock, maar ook wel wat blues, toch liever hard!!
    Toch wel op zoek naar een heel ander geluidje dan de squier...
    Laatst gewijzigd door gypsy; 6 januari 2019 om 17:44

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 november 2014
    Locatie
    Heusden
    Berichten
    116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    We zijn er uit, het wordt een Harley Benton:

    Ik denk dat ik er al verliefd op ben....

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Hou er wel rekening mee dat in de prijsklasse van deze hb- gitaren ook wel bespaard wordt op kwaliteitscontrole. Je kan dus best vazk een goeie gitaar hebben maar ook wel uitzonderlijk een ( hele) slechte. Ik denk niet dat thomann echt aan kwaliteitscontrole doet . Je kan een slechte gitaar natuurlijk terugsturen maar je moet jezelf dan afvragen of je genoeg van gitaren kent om de gebreken te kunnen vaststellen...

  6. #16

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 november 2014
    Locatie
    Heusden
    Berichten
    116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denis.hermans Bekijk bericht
    Hou er wel rekening mee dat in de prijsklasse van deze hb- gitaren ook wel bespaard wordt op kwaliteitscontrole. Je kan dus best vazk een goeie gitaar hebben maar ook wel uitzonderlijk een ( hele) slechte. Ik denk niet dat thomann echt aan kwaliteitscontrole doet . Je kan een slechte gitaar natuurlijk terugsturen maar je moet jezelf dan afvragen of je genoeg van gitaren kent om de gebreken te kunnen vaststellen...
    Dank je! hoe komt het dat deze gitaar enkel Thomann verkoopt? Is dit een huismerk?

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.147

    Standaard

    Huismerk inderdaad. Zoals Fazley het huismerk is van Bax en Collins van Musik-Produktiv. Komen in bulk uit China met het gewenste logo. Omdat Thomann zo groot is kunnen ze met een kleinere marge werken en daardoor wat meer kwaliteit leveren voor hetzelfde geld als de concurrentie denk ik.
    ALLES IS VERKOCHT!

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Inderdaad huismerk. Verkocht overigens ook Key Music vroeger geen harley benton ?

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Bij ons in de oefenruimte staat zo’n Fazley les Paul en ik heb hem weleens voor de lol opgepakt en onversterkt ff bespeeld. Ik moet zeggen dat alles er best degelijk uit zag en aanvoelde. Ook de stemmechanieken waren gewoon erg stabiel, fretwerk echt prima. Hoe hij versterkt klonk weet ik dus niet, maar alles voelde gewoon goed aan.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top