Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1

    Standaard Ibanez GTA10 versterker geeft alleen maar ruis

    Onlangs in het bezit gekomen van een oude Ibanez beginners-set. De gitaarversterker Ibanez GTA10 is vele jaren niet gebruikt. Droog opgeslagen. Maar geeft bij aanzetten keihard ruis. Ook via een hoofdtelefoon. Zonder dat er iets op aangesloten is. Maar ook met aangesloten gitaar.
    Moet ik de versterker afschrijven? Of is het mankement te verhelpen? Zo ja hoe?
    Alvast dank voor elke suggestie.
    Jan

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Welkom op dit forum Jan, misschien had je je eerst even moeten voorstellen, dat is toch een leukere binnenkomer dan gelijk om hulp te vragen. Ik wil wel kwijt dat je met een versterker aankomt welke nauwelijks marktwaarde heeft. Dit is echt een beginners setje en vraag me af of het wel de moeite is om daar aan te werken. Alles is te repareren maar je moet er wel wat voor over hebben. Over je klacht valt niet veel te zeggen. Het lijkt er op dat de versterker wel werkt maar je signaal de ingang niet bereik en dat kan vele oorzaken hebben zoals een vervuilde jack of een printbreuk, alles is mogelijk maar met de twee IC's welke de amp rijk is kan er eigen kan er eigenlijk niet veel aan de hand zijn.

    vg
    Frans
    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top