Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    Misschien leuk voor de gear liefhebbers of anders geinteresseerden, wat foto's op fb:
    https://www.facebook.com/Time-Flies-296695267588145/
    Ik heb geen FB, maar kon gelukkig wel die foto's zien.
    Indrukwekkende gear hebben jullie en een hele mooie oefenruimte ook.
    Maar wat zit er op de muren ? Lijken wel 'gewoon' kale betonmuren, maar dat zal haast niet.

    Ga je ook nog de GoPro beelden plaatsen ? Of is dat een schijnwerper op het hoofd...
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    ....Tweede stem? Ach...., heb je in bed ook niet. Daar is het ook spannend (om maar even iets ten beste te geven dat van mij wordt verwacht)....
    Huh ?? Geen tweede stem in bed ?!
    Ach man, moet je weer alleen slapen ? Ach ach.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    ....O ja, niet doen wat Ernest zegt. Heb m laatst nog gespot met een paarse glitterbroek en een spandex hemd. Hij zit in de disco fase....
    En ik had nog zo gezegd : NIET verder vertellen.
    En wat doet "meneer" !!??!
    Lul !!
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ernest01 Bekijk bericht
    Ik heb geen FB, maar kon gelukkig wel die foto's zien.
    Indrukwekkende gear hebben jullie en een hele mooie oefenruimte ook.
    Maar wat zit er op de muren ? Lijken wel 'gewoon' kale betonmuren, maar dat zal haast niet.

    Ga je ook nog de GoPro beelden plaatsen ? Of is dat een schijnwerper op het hoofd...
    Beste Ernest, naast dank voor het luisteren en je wijze woorden, Ik heb geen idee wat er aan de muren hangt maar het is geen kaal beton.
    Bovendien moet ik je teleurstellen qua film opnamen. Ik was het apparaat aan het testen maar hij stond niet op record helaas. Liep ik daar voor niks voor Jan Joker. Zelfs de bandfoto is mislukt

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht

    Ik vind het wel verfrissend dat het anders klinkt. Dit heeft iets eigens. Op een festival zou ik mijn kont in het natte gras laten zakken om te zien hoe het zich ontwikkelt. Fobo's gitaarbreakje of solotje en een strik erom.
    Mijn mening maar.

    O ja, niet doen wat Ernest zegt. Heb m laatst nog gespot met een paarse glitterbroek en een spandex hemd. Hij zit in de disco fase.
    Succes!
    Vriendelijke groet, Gus
    Dat is een mooi compliment. Dank je wel.
    En ik heb (waarschijnlijk gelukkig) geen idee hoe Ernest er uit ziet in glitter en spandex.

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    Dat is een mooi compliment. Dank je wel.
    En ik heb (waarschijnlijk gelukkig) geen idee hoe Ernest er uit ziet in glitter en spandex.

    O jawel, maar aan het begin van het weekend zou ik daar niet te lang bij stil staan.

    @ernest
    Two hearts sing as one. Dus de tweede stem is altijd van een derde.
    Nou is dat wel handig als ik een hartaanval krijg. Dan staat mijn vrouw er niet alleen voor. In de praktijk (grap van Ton Kas) zal het nog wel eens voorkomen, dat ik twee vrouwen teleurstel.

    Sorry Max voor het off topic gewauwel.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  6. #16

    Standaard

    Daar heb je je mooi uitgeluld Gus. Heerlijk deze literaire dwalingen.
    Als straf voor het verzanden van dit prachtige topic zal ik nog een lied uploaden!

  7. #17

    Standaard

    Taal is natuurlijk leuk om mee te dollen.
    En: Ahhhhh....., da's een leuk bericht.
    Lamaarkomen!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Het nodige is al gezegd. Ik sluit me aan bij de reactie over het meer spannender maken. Maar de sfeer die het nummer uitstraalt is goed hoor! Goede performance.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top