Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Tomorrow

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard Tomorrow

    Nou laatste dan een liefdes liedje laat ik mijn gevoelige kant zien
    Ook weer een eigen compositie en alles zelf ingespeeld samen met mijn muziekmaat Hans

    Tomorrow

    https://www.soundclick.com/html5/v4/...songID=7159640
    Laatst gewijzigd door benwave; 1 januari 2019 om 08:54

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Man man, wat een kwaliteit. Snap niet waarom niemand hierop reageert. Blijkbaar heb je fitti hier :P . Je vorige post vond ik beter, sprak me qua stijl meer aan. Maar het klinkt nondeju goed dit! Als je een keer een tutorial filmt over hoe jij met zo'n geweldige sound opneemt send me a message

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Mooi gevoelig liedje. Heeft iets Billy Joël-achtigs.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarmike Bekijk bericht
    Man man, wat een kwaliteit. Snap niet waarom niemand hierop reageert. Blijkbaar heb je fitti hier :P . Je vorige post vond ik beter, sprak me qua stijl meer aan. Maar het klinkt nondeju goed dit! Als je een keer een tutorial filmt over hoe jij met zo'n geweldige sound opneemt send me a message
    Klopt helemaal. Goeie sound!
    Maar Ben: veel te kort natuurlijk!
    En waarom niemand reageert? Tja, Ben heeft op een uur tijd zo'n 5 nummers gepost...dan wil je wel eens eentje over het hoofd zien...

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.780

    Standaard

    Daar word ik stil van; prachtig, mooi ingetogen gespeeld en gezongen!!! Compliments!!!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 augustus 2006
    Locatie
    leuven
    Berichten
    490

    Standaard

    Dag Benwave,

    ik heb even al je geposte nummertjes doorgenomen, en ik moet zeggen, knap gedaan! Al moet ik ook eerlijk zeggen dat het helemaal mijn ding niet is (niet heel spannend, doet me heel erg denken aan cheesy late eighties, en enkele van je drumgeluidkeuzes geven me gewoon koude rillingen). Maar je kan je ding duidelijk goed, en je lijkt het allemaal te beheersen. Knap gezongen ook, hoedje af. Nu nog iets proberen te maken dat ik leuk vind...

  7. #7

    Standaard

    Mooi is eigenlijk het enige dat ik uit kan brengen. Of ik ervan hou vind ik er niet zoveel toe doen. Maar in ieder geval niet uit gezet halverwege

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top