Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 28 van 28

Discussie: When a blind man

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Gewoon niet meer inloggen Ben. Dan heb je ook geen last van al die gerofermeerde kwakzalvers😂
    Net zo makkelijk.... Fijne jaarwisseling en ik hoop dat je veel grote artiesten mag verwelkomen in je high tech home studio🤘

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Ja hoezo? Wil je ook modereren? Dat doen we overigens in rood, we mogen ook gewoon als forumlid posten.
    Han excuus; nee, daar ging het niet om. Heb je stukje helemaal verkeerd gelezen

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    En voor het fucking kutforum, wees gotver fucking blij dat er nog iemand wat schrijft.
    Als ik mijn lidmaatschap op kon zeggen en al mijn posten kon laten verwijderen had ik dat allang gedaan
    Fuckers, en meer krijgen je niet
    Op Gitaar.net was je indertijd al een negatieve zuurpruim; het is er niet beter op is geworden.

  4. #24
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Zeg Hannes jij moet toch wel een heel klein lulletje hebben, dat je elke keer die geweldige studio met je 1000 en één opnames erbij moet halen. Wat een compensatie gedrag vertoon je constant. De kwaliteit van jou studio is minder dan mijn eigen home opnames. Wat een lachertje jongen. Je zou mij moeten betalen op op te komen nemen

    En voor purplejohn ik luister naar jou geplaatste muziek en ik geef daar mijn eerlijke mening over. ,
    maar ook jij wordt net als vele anderen liever voor gelogen met gereformeerde zalvende woorden. Prima hoor.
    Zelf ben ik altijd blij met eerlijk kritiek en wordt niet graag voor de gek gehouden. Zeg het maar zoals het is
    Dat ik het een irritant slaggitaartje vind is dat nou zo ergg.

    En voor het fucking kutforum, wees gotver fucking blij dat er nog iemand wat schrijft.
    Als ik mijn lidmaatschap op kon zeggen en al mijn posten kon laten verwijderen had ik dat allang gedaan
    Fuckers, en meer krijgen je niet
    Volwassen reactie Ben, doe je goed.

    En ik kreeg voor mijn opnamen in de hi fi bladen weleens een 10 voor geluidskwaliteit, moet je ook eens proberen, is leuk om te lezen.

    Succes Ben, het is een leuk forum.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door purplejohn Bekijk bericht
    Nou nou mensen, zulk positief commentaar had ik ook weer niet verwacht. Naar mijn zang luisteren is nog steeds tenenkrommend voor mij, maar dat geldt voor de meeste zangers wel denk ik. Ben Wave en ik liggen elkaar niet zo, maar daar verspil ik geen energie aan.

    En verder kreeg ik zomaar weer een beeld van een ritje samen met Gus en Schizo via Han naar Bloem. Wat een lichtpuntje in donkere tijden!
    Bedankt allemaal voor het luisteren, sterkt me wel om eens wat meer te gaan posten. Fijne stofwisseling!
    Ja, ik vraag mij af of ik daarvoor wel genoeg waardering (nu: respect) heb laten blijken.
    Het waren de lakens en dekens van HanS, dus dat was ook al heel fijn, maar je hebt dwars door het meest kloterige NL weer heel NL doorgereden om mede GN'ers te hulp te schieten.

    Ge-wel-dig-staaltje vakmanschap en menselijkheid. Zal niet zeggen dat ik er dagelijks aan denk, maar ik vind het nog steeds een van de beste momenten van GN.

    Dat je ook nog een fijn (te bescheiden) musicus bent is mooi meegenomen.
    Pet af!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    703

    Standaard

    De credits hiervoor gaan wat mij betreft volledig naar Han hoor. Maar toch bedankt
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Gaaf om zo'n mooi nummer te coveren en hier dan ook nog eens in slagen! Top! Natuurlijk was ik razend nieuwsgierig naar de solo en die doe je goed. Qua gitaarsound ook oké, maar zelf zou ik voor een net iets cleanere sound kiezen, zeg maar volume op je gitaar ietsje meer dichtdraaien. Maar ik hoor weldegelijk Blackmore er in terug. Dat is dan natuurlijk een compliment.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    703

    Standaard

    Bedankt, man! Er zijn slechtere voorbeelden;-)
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top