Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 31
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Bax vond het niet rendabel om dat goedkope ding terug te nemen, mocht hem houden, betaalde slechts de meerprijs van de Roland. Schappelijk van ze.
    Laat TheLoLands t maar niet horen

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaargod Bekijk bericht
    Stelletje eikels daar bij Bax. Foute kabel retour gedaan, aangegeven dat ik het Roland UM One kabeltje wil hebben, maar nu sturen ze me weer hetzelfde kutkabel, althans die komt dan morgen. Ik meteen bellen, 1 uur en 20 minuten in de wacht gestaan!!! met de poging om toch nog het juiste kabel te krijgen, maar nee hoor. Ik moet eerst de foute levering afwachten en weer retour doen en hopen dat het eindelijk goed gaat. Wat valt mij dit tegen!
    That's more like it!

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Sorry, maar ik vind het een beetje een overtrokken reactie omdat het 1(!) keer mis gaat.De reden dat zij dit niet meer konden wijzigen gisteren is ws omdat de foutieve kabel zich al in het verzendtraject bevond.Dan is die order niet meer terug te draaien.En ms hing er al een retourprocedure aan vast.Op zoek naar de goede kabel in een echte winkel was je ws veel meer tijd kwijt geweest dan 80 minuten in de wacht hangen vanuit je luie stoel.Desondanks hoop ik voor je dat het goed komt.

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Sorry, maar ik vind het een beetje een overtrokken reactie omdat het 1(!) keer mis gaat.De reden dat zij dit niet meer konden wijzigen gisteren is ws omdat de foutieve kabel zich al in het verzendtraject bevond.Dan is die order niet meer terug te draaien.En ms hing er al een retourprocedure aan vast.Op zoek naar de goede kabel in een echte winkel was je ws veel meer tijd kwijt geweest dan 80 minuten in de wacht hangen vanuit je luie stoel.Desondanks hoop ik voor je dat het goed komt.
    Wat meer flexibiliteit van hun kant was wel op z'n plaats geweest en 80 minuten wachten, de keer ervoor iets van 40 minuten is ronduit slechte klantenservice. 4 keer verzendkosten voor hun rekening nemen is ook niet slim.

    Ik laat het wel weten of het goed komt, want daar gaat het om. Zodat niemand meer zo stom is een prutkabel te kopen, maar meteen iets goeds!

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Laat TheLoLands t maar niet horen
    De correspondentieeste, Bedankt voor uw RMA aanvraag.Uit de aanvraag hebben wij begrepen dat u een product terug gaat sturen naar ons.Dit kunnen wij sneller voor u oplossen!Het is voor ons niet rendabel om het product te laten retourneren.Het enige wat u hoeft te doen is een foto te maken van het (onbruikbaar gemaakte) product en deze door te sturen naar ons, dit kan gemakkelijk door middel van een reactie op deze e-mail.In dit geval kunt u het product houden, iemand anders er heel blij mee maken of eventueel weggooien.Dan zorgen wij ervoor dat u de gewenste omruiling of credit ontvangt.U hoeft het product in dit geval dus niet retour te sturen.Wij zien graag uw foto tegemoet! Dus..Onbruikbaar maken?Beste,Een foto van het product in huidige staat volstaat ook.We zien graag de foto tegemoet. Bij deze!Aangezien ik had aangegeven ter vervanging een Roland UM-One MIDI Interface te willen ( 3 wkn levertijd)…Sturen julie dan een factuur voor het prijsverschil?Of is geld retour en nieuwe bestelling plaatsen makkelijker?Beste, Bedankt voor je reactie met bijgevoegd de foto.We gaan de omruiling voor je in orde maken.Je ontvangt hier nog een bericht van met een betaallink voor het overige bedrag.Wanneer de betaling voldaan is, zal de bestelling verzonden worden.(kabel was er al na 1 week ipv 3)Volgens mij valt dit toch echt onder de categorie service...

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    De correspondentieeste, Bedankt voor uw RMA aanvraag.Uit de aanvraag hebben wij begrepen dat u een product terug gaat sturen naar ons.Dit kunnen wij sneller voor u oplossen!Het is voor ons niet rendabel om het product te laten retourneren.Het enige wat u hoeft te doen is een foto te maken van het (onbruikbaar gemaakte) product en deze door te sturen naar ons, dit kan gemakkelijk door middel van een reactie op deze e-mail.In dit geval kunt u het product houden, iemand anders er heel blij mee maken of eventueel weggooien.Dan zorgen wij ervoor dat u de gewenste omruiling of credit ontvangt.U hoeft het product in dit geval dus niet retour te sturen.Wij zien graag uw foto tegemoet! Dus..Onbruikbaar maken?Beste,Een foto van het product in huidige staat volstaat ook.We zien graag de foto tegemoet. Bij deze!Aangezien ik had aangegeven ter vervanging een Roland UM-One MIDI Interface te willen ( 3 wkn levertijd)…Sturen julie dan een factuur voor het prijsverschil?Of is geld retour en nieuwe bestelling plaatsen makkelijker?Beste, Bedankt voor je reactie met bijgevoegd de foto.We gaan de omruiling voor je in orde maken.Je ontvangt hier nog een bericht van met een betaallink voor het overige bedrag.Wanneer de betaling voldaan is, zal de bestelling verzonden worden.(kabel was er al na 1 week ipv 3)Volgens mij valt dit toch echt onder de categorie service...
    Misschien vinden ze je aardig ofzo, ik heb dus anders ervaren. Met de Duiste winkels is vaal wel meer zoals jij hebt meegemaakt. Daarom nu maar weer in Duitsland kopen.

  7. #27

    Standaard

    Roland UM ONE ontvangen van MS Köln. Dat kabeltje wordt aanbevolen en dat is niet zomaar, want deze werkt wel. Dus heb je een Strymon pedaal koop dan niet zo'n el cheapo kabeltje, maar doe wat ze aanbevelen, dan zit je niet zo lang te kutten als ik heb gedaan. Bax heeft inmiddels z'n verontschuldiging aangeboden en een credit nota gemaakt. Communicatie liep via messenger, 't is toch wat.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaargod Bekijk bericht
    Roland UM ONE ontvangen van MS Köln. Dat kabeltje wordt aanbevolen en dat is niet zomaar, want deze werkt wel. Dus heb je een Strymon pedaal koop dan niet zo'n el cheapo kabeltje, maar doe wat ze aanbevelen, dan zit je niet zo lang te kutten als ik heb gedaan.
    Exact mijn ervaring.

  9. #29

    Standaard

    Mooi, Gelukt dus.

    En wat heb je nou precies gekregen met die FW update?
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Mooi, Gelukt dus.

    En wat heb je nou precies gekregen met die FW update?
    De reden dat ik het heb gedaan (zowel Mobius als Timeline, beiden nog met de originele 1e versie firmware) is behalve bug fixes and added functionality etc oa. support voor de Digitech FS3X fotoswitch, welke een stuk goedkoper is dan een Strymon switch.
    (Al heb heb ik nu een controller van Disaster Area, die werkte ook niet onder de eerste FW)
    En ik geloof dat de library/editor ook een recentere FW versie verlangde.

    https://www.strymon.net/faq/timeline...release-notes/
    https://www.strymon.net/faq/mobius-f...release-notes/

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top