Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 31
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    P’cies. Strymon spul is erg picky qua interface, ik heb dezelfde problemen gehad met een goedkoop generic USB MIDI gevalletje. Ga dus voor de aanbevolen Roland of Yamaha etc dingen. En zelfs dán kan het herkennen ervan soms nog moeizaam verlopen. De ene zegt MIDI thru moet op het pedaal uit staan (ook al is dat het enige MIDI pedaal) de ander zegt juist het tegenovergestelde.
    Wat bij Roland verwarrend werkt: met IN en OUT bedoelen ze het precies andersom.
    IN is naar binnen, OUT is naar buiten, ook bij Roland toch?
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Bij Boss wel.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Zoek de verschillen: TO MIDI IN / TO MIDI OUT vs MIDI IN /MIDI OUT. De verwarring ontstond dat ik de generic interface eerst had aangesloten volgens de eerste methode zoals aangegeven op de connectors, vervolgens de Roland automatisch verkeerd om aansloot omdat ik niet had gezien dat het woord TO er niet op stond. Roland geeft het correct weer. My mistake.
    Laatst gewijzigd door MarkS; 28 december 2018 om 09:00

  4. #14

    Standaard

    Goedkope midikabel gaat terug naar Bax en wordt met meerprijs omgeruild voor een Roland UM One. Deze wordt ook aanbevolen door Strymon. Die Timeline wordt zo wel een heel duur hebbedingetje.

    We zien wel of het de oplossing is.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    It worked for me. Maar idd vervelend om bijna 4 tientjes neer te tikken voor iets wat je ms maar 1x gebruikt. (Stuur je die later ook terug)

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    It worked for me. Maar idd vervelend om bijna 4 tientjes neer te tikken voor iets wat je ms maar 1x gebruikt. (Stuur je die later ook terug)
    goed plan!

  7. #17

    Standaard

    Stelletje eikels daar bij Bax. Foute kabel retour gedaan, aangegeven dat ik het Roland UM One kabeltje wil hebben, maar nu sturen ze me weer hetzelfde kutkabel, althans die komt dan morgen. Ik meteen bellen, 1 uur en 20 minuten in de wacht gestaan!!! met de poging om toch nog het juiste kabel te krijgen, maar nee hoor. Ik moet eerst de foute levering afwachten en weer retour doen en hopen dat het eindelijk goed gaat. Wat valt mij dit tegen!

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaargod Bekijk bericht
    Stelletje eikels daar bij Bax. Foute kabel retour gedaan, aangegeven dat ik het Roland UM One kabeltje wil hebben, maar nu sturen ze me weer hetzelfde kutkabel, althans die komt dan morgen. Ik meteen bellen, 1 uur en 20 minuten in de wacht gestaan!!! met de poging om toch nog het juiste kabel te krijgen, maar nee hoor. Ik moet eerst de foute levering afwachten en weer retour doen en hopen dat het eindelijk goed gaat. Wat valt mij dit tegen!
    Shit happens. ws nog last van een hangover..

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.334

    Standaard

    Ook zaken als Bax Music krijgen op een dag concurrentie waardoor ze marktaandeel gaan verliezen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Ook zaken als Bax Music krijgen op een dag concurrentie waardoor ze marktaandeel gaan verliezen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Vandaag wederom het foute midi-interface kabeltje van Bax ontvangen, gaat vanmiddag nog retour. Nu hopen dat ik mijn geld terug krijg. Het Roland UM-ONE kabeltje heb ik nu besteld bij MusicStore, hopelijk doet het kabeltje dan wel wat het moet doen, dat heb ik namelijk wel verdiend na alle moeite! Bax is voorlopig bij mij helemaal uit de gratie, stel je eens voor dat je iets heb gekocht waar een behoorlijk prijskaartje aan vast zit en vervolgens sta je een dik uur in de wacht als je belt en kunnen ze je niet helpen, dan moet je zo'n digitaal formulier invullen en wordt het niet goed opgelost. Dan ben je er toch wel klaar mee, denk ik. Gelukkig is het bij maar een klein goedkoop dingetje. Duurder spul wordt voorlopig niet bij Bax gekocht, dat weet ik wel.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top