Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 31
  1. #1

    Standaard Strymon Timeline Firmware update

    Strymon Timeline Firmware update

    Leuk, maar hoe gaat dat in zijn werk? Mijn Engels is nogal beperkt en mijn technisch inzicht ook. Ik heb een timeline, een pc en een midi/usb interface. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om het apparaatje te updaten. Ik heb denk ik wel software gevonden waar het mee zou moeten kunnen, maar ik weet niet wat ik moet doen. Misschien dat iemand die dit wel kan een stappenplan voor mij heeft? De FAQ's van Strymon helpen mij niet verder.

    Ook zou er software moeten bestaan om de presets te kunnen zien op de pc, hoe moet dat?

    Hartelijk dank

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ook kut.... ben je een gitaargod en kun je je spullen niet updaten....






  3. #3

    Standaard

    Ja is een beetje dom. Ja mijn naam wil ik ook wel veranderen in gitaarkneus, maar ook dat weet ik niet hoe dat moet.

  4. #4

    Standaard

    Na wat proberen lees ik bij de software van strymon dat hij de interface niet herkent. Ik denk dat ik dan een andere moet kopen. Iemand een goed advies hierover?

  5. #5

    Standaard

    Als iemand in Enschede of omgeving in staat is de Strymon voor mij te updaten dan hooor ik dat ook graag.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ach joh ik loop wel bijdehand te doen maar heb echt geen flauw idee hoe dingen bij Strymon gaan. Kan me zo voorstellen dat dit via pc en interface gaat....??
    Ondanks allerlei Hosanna verhalen hier wil het met de pc nog wel eens wat moeizaam verlopen.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ach joh ik loop wel bijdehand te doen maar heb echt geen flauw idee hoe dingen bij Strymon gaan. Kan me zo voorstellen dat dit via pc en interface gaat....??
    Ondanks allerlei Hosanna verhalen hier wil het met de pc nog wel eens wat moeizaam verlopen.
    Ja, een interface gekocht bij Bax, maar dat ding doet het niet of is niet goed genoeg, morgen bel ik wel en vraag of ik 'm terug mag sturen. Misschien is die update ook niet zo belangrijk. Wel heeft de Strymon een aantal ziektes die misschien geheeld kunnen worden met een update, maar misschien ook niet.

    Binnenkort wil ik 'm wel aansluiten op een (midi)switcher, ik hoop dat daar geen problemen zijn, waarvoor toch die schijt-update nodig is.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Begin dan met je interface.... welke is het en wat voor probleem heb je er mee?

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    P’cies. Strymon spul is erg picky qua interface, ik heb dezelfde problemen gehad met een goedkoop generic USB MIDI gevalletje. Ga dus voor de aanbevolen Roland of Yamaha etc dingen. En zelfs dán kan het herkennen ervan soms nog moeizaam verlopen. De ene zegt MIDI thru moet op het pedaal uit staan (ook al is dat het enige MIDI pedaal) de ander zegt juist het tegenovergestelde.
    Wat bij Roland verwarrend werkt: met IN en OUT bedoelen ze het precies andersom.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Bax vond het niet rendabel om dat goedkope ding terug te nemen, mocht hem houden, betaalde slechts de meerprijs van de Roland. Schappelijk van ze.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top