Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Ik heb destijds mijn DL4 oa weggedaan omdat ie niet met fx loop level overweg kon, ik ben wel benieuwd hoe die MM4 dat doet.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 augustus 2006
    Locatie
    leuven
    Berichten
    490

    Standaard

    Dag Brum. Ik heb destijds de vraag aan trex gesteld hoe de dl4 moest gevoed worden met fueltank. Antwoord moet hier ook nog ergens te vinden zijn op forum (dateert van 2009). Ze hebben me toen gezegd de 12v ac te gebruiken in combinatie met de blauwe kabel. Heeft ook jaren op die manier goed werkend op mn bord gestaan

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Het blauwe kabeltje heb ik helaas niet meer... Ik heb wel het Voodoo Lab kabeltje inmiddels en past. Ik ga alleen nooit weten of het pedaal werkt, voor nu, want is kennelijk, naast een missende switch, overleden. Ik zal 's kijken of ik het pedaal kan laten reanimeren, maar zal helaas niet meer in mijn vakantie zijn, waar ik wel wat van baal...

    edit: Niet de MM4 is overleden (of misschien wel, maar dat weet ik niet), maar de Fuel Tank wel. Heb 'm tweedehands op de kop getikt, maar doet dus helemaal niks. Ik hoop op alleen de fuse en heb ik inmiddels besteld bij T-Rex, tezamen met een bracket om de Fuel Tank mee te kunnen monteren en, jawel, een blauw kabeltje! Staat inderdaad op de site van T-Rex dat die te gebruiken is bij de Line6 M serie.

    Bedankt voor de antwoorden! Ik denk dat ik er nu wel aan uit kom. Beetje pech met de Fuel Tank, maar kom ik ook wel aan uit.
    Laatst gewijzigd door Brum; 22 december 2018 om 17:51

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Inmiddels een tweede MM4 in the house. Eentje opknappen en de al goeie op m'n pedalenbord als ie bevalt. Alleen de Fuel Tank doet het nog niet, da's even afwachten. Zit bij de tweede MM4 wel de bijbehorende voeding, dus experimenteren maar.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Vandaag een nieuwe zekering en blauw kabeltje mogen ontvangen van T-Rex. Fuel Tank doet het weer en de blauwe kabel in de 12V AC lijkt ook te werken. Ik moet het Voodoo labs kabeltje nog uitproberen, maar eigenlijk vind ik het wel prima zo met het blauw kabeltje.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top