Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Die zadeltjes zijn anders wel een ding, want hij wil een 3-zadel brug. Hoe de Callaham brug klinkt, ik heb geen idee, ken het ding niet. Maar ik ga je wel vertellen dat er veel kwaliteitsverschil zit tussen de budget bruggen en de duurdere. Zelf ondervonden. Dat verschil hoor je wel.
    Ja ik zeg ook dan laten we de zadeltjes er van van tussen.
    Die plaat is niet meer dan een omgebogen stukje staal.
    goede zadels kun je overal krijgen tonefactory voxhumana bax noem maar op. Ben je echt nog steeds een heel stuk goedkoper uit dan een callaham

  2. #22

    Standaard

    Die bigsby zit op een made in china gretsch en die emg,s zaten in een made in china charvel (beide nikx mis mee) en later zag ik dat die onderdelen los te koop waren bij alie
    Gretsch en Charvel .... toch leden van de Fender band ?

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Maar even voor de duidelijkheid, het maakt mij echt geen reet uit wat iemand in zijn gitaar stopt. Maar er zijn misschien mensen die meelezen en denken kan dat niet wat goedkoper.
    Voor deze mensen dan

  4. #24

    Standaard

    Helemaal mee eens
    Er hangt al genoeg mystery rond de electrische gitaar
    Bv ik kan er nog steed met m'n pet niet bij waarom een standaard les paul net zoveel moet kosten als bv een aukoestieke martin
    Costemica en 200 dollar electronica ?

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik ben niet heel erg op de hoogte van de prijzen, maar heb zelf bijv. een Wilkinson brug op m'n tele. Zat ook op een Esquire en dat beviel me goed. Gotoh heeft ook prima bruggen. Maar da's nog steeds een pak beter qua kwaliteit dan bijv. dat spul van Aliexpres. Maar ook nog steeds behoorlijk duurder (helaas). Ik snap het punt van de zadeltjes. Ik denk ook dat dat het meest uitmaakt, dat wel.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top