Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 23
  1. #1

    Standaard HUSGD happy used SG day

    Eindelijk een SG gecoord.
    Een SG Standard Limtid uit 2011 in de kleur Natural Burst.

    Wat er zo limited aan is??
    Nou.. baked maple toets jahaaa, een
    hoogglans Nitro afwerking (vind ik heel tof) en er zij er niet veel van geproduceerd.

    De rest is gewoon gewoon. Plastic dots, plastic binding, plasic tunerknoppen en pearl Gibson en kroontje. Pick-up 490R 498T. Alles wat we verder gewoon zijn van een Gibson uit deze klasse.

    Dus limited in dit geval een collectors item? Mmwhhhaaaa 😄

    Ik ben er in deze uitvoering heel blij mee. Of we vrienden gaan worden weet ik nog niet. Dat gaat de tijd me vertellen.






  2. #2

    Standaard

    Mooi hoor. Staat ook bij mij op het verlanglijstje ( een belachelijk lang lijstje) Klinkt hij ook zoals bij Robbie Krieger?

    https://youtu.be/1T3171i8Gs8?t=189
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  3. #3

    Standaard

    Heb haar net even op de mesa aangesloten. Klinkt lekker. Verder nog geen enkel idee. De komende dagen ga ik haar aan de tand voelen.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Mooie gitaar hoor!

  5. #5
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.726

    Standaard

    Toch één van de klassiekers! Gefeliciteerd ermee

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ja lekker! Ik zie er geen burst in. Hoeft ook niet, want dat vind ik zelden mooi op SG's. Gaaf plankie. Mijn eerste gitaarliefde. Gek genoeg nooit een gekocht (geen echte tenminste).
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  7. #7

    Standaard

    Gister avond aan de tand gevoeld en wat een ding. Speelt heerlijk. Sound valt niet tegen met deze stock elementen. De hals is dikker dan ik normaliter gewent ben maar kan er goed mee uit de voeten.
    De gitaar is een maandje bespeeld en volgens mij zo de koffer ingegaan en nu er weer uit.
    De frets voelen heel stroef aan. Zij moet geintoneerd worden en ze is veelste laag afgesteld. De eerste twee kan ik zelf oplossen. Het fijn afstellen van de hals en eventueel aanpassingen aan de laatste frets laat ik doen door Piet Visser in Egmond.
    Op voorhand ben ik zweer tevreden en het gaat beter worden.

    Vulv. Voor wat betreft de burst, dat vind ik eigenlijk ook nooit mooi. Bij sommige classics hoort het erbij en dan is het ok. Liever niet.
    Deze kleur is lekker basic en doet niets af aan de tijdsbeeld van de gitaar. Top.

  8. #8

    Standaard

    Heel mooi, veel plezier

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Mooie klassieker, gefeliciteerd. Alleen baked maple op een SG, da's een beetje mwèh.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Congratzzz, ziet er mooi uit.
    Voor mij een beetje te zwaar.
    Veel plezier ermee!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top