Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Volgens mij kun je alleen plugins bij Presonus kopen of je moet dit er bij kopen, dan ontgrendel je 3rd party plugin gebruik.

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Volgens mij kun je alleen plugins bij Presonus kopen of je moet dit er bij kopen, dan ontgrendel je 3rd party plugin gebruik.
    Altijd een mooie optie om te hebben

    In ieder geval. Ik heb gisteren de Presonus Studio 26 besteld. Ik ben heel benieuwd. Het ding heeft eigenlijk alle functies die ik zoek, net als de Focusrite. Ik heb nog over de Focusrite scarlett 2i4 getwijfeld voor de direct monitoring, maar ik kwam erachter dat de presonus die ook heeft, alleen dan nét wat minder charmant uitgevoerd.
    - bij de focusrite 2i4 heb je gewoon een mix draaiknop tussen de input en playback
    - bij de presonus studio 26 moet je op de 'mon' knop drukken, en vervolgens de main volume wegdraaien om direct monitoring te krijgen.

    Ik heb er ook een mooi verloopkabeltje van 2 line out jacks naar één mini jack. Dan kan ik mn gewone computer boxjes aansluiten op de presonus om als soort van monitoren te gebruiken. Ik heb geen echte monitoren.. dus . Handig switchen tussen Koptelefoon en boxen wordt dan ook mogelijk.

    Ik ben heel benieuwd! Helaas is de levertijd iets meer dan een week :P

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top